شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۰
 |  10/ اسفند/ 1396 - 9:04
  |   نظرات: بدون نظر
132 بازدید بازدید

طرح نظارتی پایش بازار ویژه نوروز ۹۷در میناب آغاز شد


اسداله عباسی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: این طرح از امروز آغاز تا پایان فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.
وی افزود: این طرح با محوریت معاونت نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت، مدیریت بازرسی اتاق اصناف شهرستان و با همکاری دیگر دستگاه ها است
وی هدف از اجرای این طرح را کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات و ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی، ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا، جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت ها و جلوگیری از تخلفات احتمالی عنوان کرد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میناب اضافه کرد: هم اکنون۵ هزارو۵۰۰ واحد صنفی دراین شهرستان فعالیت دارند.
وی یاد آور شد: در این طرح از واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهایی شامل پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار و شیرینی جات، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی، قند و شکر، روغن نباتی و برنج مورد بازرسی قرار می گیرند.
وی نظارت بربخش خدماتی نیز فعالیت های نظارتی در زمینه شرکت های مسافرتی هوایی، زمینی و دفاتر فروش آنها، حمل و نقل درون شهری، برون شهری، اماکن تفریحی، فرهنگی،‌ اقامتی غذاخوری ها و رستوران ها و سایر موارد مهم را ازدیگر برنامه های این نهاد یاد کرد.
عباسی افزود: این طرح با همکاری اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان اجرایی خواهد شد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میناب از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و احتکار مراتب را با سامانه ۱۲۴ ستاد خبری به اطلاع بازرسان این اداره برسانند.
۶۰۴۸/۷۱۹۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 14237 بازدید

بازدید دیروز: 20891 بازدید

بازدید کل : 1764167 بازدید

افراد آنلاین: 5 نفر