شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۳
 |  9/ اسفند/ 1396 - 12:53
  |   نظرات: بدون نظر
48 بازدید بازدید

معاون قوه قضاییه: آسیب های اجتماعی در ۲۰ سال اخیر کشور را فراگرفته است


محمد باقر الفت روز چهارشنبه در سومین جشنواره تقدیر از آثار راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با رویکرد پیگیری افزود: ۲۰ سال است به موضوعات آسیب های اجتماعی کم توجهی شده است.
وی اضافه کرد: علاوه بر کم توجهی ها؛ برخی از موضوعات مانند تغییرات سیاسی ، اجتماعی ، جنگ تحمیلی و تحریم ها سبب افزایش آسیب های اجتماعی به ۵۰ نوع شده است.
الفت با بیان این که تا دو ، سه سال گذشته اصلا امکان صحبت درباره آسیب های اجتماعی در کشور وجود نداشت، افزود: کم توجهی مدیران، میزان آسیب های اجتماعی را به این حد رسانده است.
وی با اشاره به این که بحران هویت، بیکاری و فرسایش اجتماعی، سبب آسیب اجتماعی می شود ، اضافه کرد: ایراد گرفتن های غیر تخصصی، سبب کاهش سرمایه اجتماعی کشور شده است.
به گزارش ایرنا، این جشنواره به منظور حمایت و تشویق هنرمندان عرصه سینما در ساخت و تولید فیلم های اجتماعی با مضامین پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی برگزار می شود.
امروز قرار است از ۵ فیلم سینمایی و ۸ نفر از هنرمندان تقدیر شود.
پوران درخشنده، وحید موساییان، جواد طوسی، سید احمد میرعلایی و احمد جولایی شورای داورانی هستند که پس از تماشای تمامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، آثار برگزیده را انتخاب کردند.
امسال، سومین سالی است که هنرمندان برای تولید آثار سینمایی با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در معاونت پیشگیری از جرم قوه قضاییه حمایت می شوند.
اجتمام**۳۳۷۷ ** ۱۵۶۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 11376 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1995647 بازدید

افراد آنلاین: 5 نفر