دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۳
 |  9/ اسفند/ 1396 - 3:06
  |   نظرات: بدون نظر
46 بازدید بازدید

سازندگان ۵ فیلم با رویکرد پیشگیری از آسیب های اجتماعی تجلیل شدند


به گزارش خبرنگار ایرنا، سومین جشنواره تقدیر از آثار راه یافته به جشنواره فیلم فجر با رویکرد پیشگیرانه، روز چهارشنبه با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضاییه، هیات داوران معاونت اجتماعی ‌جمعی از سینماگران در فرهنگستان هنر برگزار شد.
در این مراسم از لادن ژاوه‌وند برای بازی در فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده»، روح‌الله حجازی کارگردان «اتاق تاریک»، علی قائم‌مقامی تهیه کننده «جشن دلتنگی»، سید محمود رضوی و بهروز شعیبی تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی «دارکوب»، سعید سعدی و هومن سیدی تهیه کننده و کارگردان «فیلم مغزهای کوچک زنگ زده»، خسرو معصومی و پدرام شریفی کارگردان و بازیگر فیلم سینمایی «کار کثیف» تقدیر و تجلیل شد.
لادن ژاوه‌وند پس از دریافت لوح تقدیر و تندیس این جشنواره اظهار کرد: من تا حالا بازیگر نبودم اما نیم قرن کارتن خواب بودم و خوشحالم که برای پیشگیری از آسیب‌ها، تجربیاتم را در اختیار می‌گذارم.
علی قائم مقامی کارگردان فیلم سینمایی اتاق تاریک نیز پس از دریافت جایزه خود گفت: خوب است که این فیلم در جشن قوه‌قضاییه دیده شد چون اصلا در جشنواره فیلم فجر دیده نشد و انگار نه انگار که وجود دارد.
پدرام شریفی بازیگر فیلم کار کثیف نیز پی از دریافت جایزه اظهار کرد: ارزش هر جایزه‌ای به هیئت داوران آن است و خیلی خوشحالم که از این هیئت داوران جایزه دریافت کردم.
خسرو معصومی کارگردان فیلم کار کثیف نیز گفت: فیلم کار کثیف و سایر فیلم‌هایم هنوز در جشنواره فیلم فجر روی سیمرغ را به روی خود ندیده و امروز برای من، روز بزرگی است.
این جشنواره به منظور حمایت و تشویق هنرمندان عرصه سینما در ساخت و تولید فیلم های اجتماعی با مضامین پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی برگزار می شود.
پوران درخشنده، وحید موساییان، جواد طوسی، سید احمد میرعلایی و احمد جولایی شورای داورانی هستند که پس از تماشای تمامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، آثار برگزیده را انتخاب کردند.
امسال، سومین سالی است که هنرمندان برای تولید آثار سینمایی با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در معاونت پیشگیری از جرم قوه قضاییه حمایت می شوند.
اجتمام**۳۳۷۷ **۱۵۶۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1481 بازدید

بازدید دیروز: 18310 بازدید

بازدید کل : 1807180 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر