دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۷
 |  9/ اسفند/ 1396 - 4:42
  |   نظرات: بدون نظر
59 بازدید بازدید

استاندار: برای توسعه گلستان وافزایش درآمد مردم به کمک همه نیاز داریم


به گزارش ایرنا، سید مناف هاشمی روز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه دادستان مرکز گلستان، اظهار کرد: برای توسعه استان باید متحد بوده وهمکاری داشته باشیم.
وی گفت: سرانه درآمد مردم گلستان نزدیک به نصف درآمد سرانه ۱۴۰ میلیون ریالی در کشور است که باید برای رونق اقتصادی و افزایش درآمد مردم تلاش بیشتری صورت گیرد.
استاندار گلستان همچنین جایگاه استان در حوزه شاخص های مختلف از لحاظ برخورداری و توسعه را بین ۲۸ تا ۳۰ اعلام کرد و افزود که این جایگاه در شان استان و مردم آن نبوده و باید با بهره مندی از ظرفیت های خوب حوزه های کشاورزی، گردشگری، صنعت، معدن و تجارت ارتقا یابد.
وی همچنین به زندگی اقوام و مذاهب مختلف در گلستان اشاره کرد و افزود: اینکه گلستان ایران کوچک نامیده می شود به دلیل وحدت مردم و امنیت آن بوده که حاصل تلاش دستگاه های مختلف و از جمله حوزه قضایی است.
استاندار گلستان خواستار همراهی دستگاه های اجرایی استان برای شتاب در توسعه نیز شد.
به گزارش ایرنا در ادامه این نشست رییس دادگستری کل گلستان و دادستان سابق شهرستان گرگان مطالبی بیان کردند.
هادی هاشمیان با تاکید بر سلامت دستگاه قضایی گلستان گفت: با وجود حدود ۴۰۰هزار پرونده قضایی وارده به محاکم این دستگاه ، ولی تعداد تخلفات از عدد انگشتان دست کمتر است.
رییس دادگستری کل گلستان افزود: باید از اعتمادی که مردم نسبت به ما دارند، به خوبی استفاده کرده و در راه تبیین خدمات نظام و خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم.
به گزارش ایرنا در این آئین از خدمات چهار ساله حجت الاسلام مصطفی حقی قدردانی و حجت الاسلام سید رضا سید حسینی به عنوان دادستان مرکز استان گلستان معرفی شد.
همچنین ساختمان نوساز دادستانی شهرستان گرگان با حضور مسئولان و دادستان کل کشور به بهره برداری رسید.
این ساختمان با زیر بنای چهار هزار و ۴۰۰ مترمربع در پنج طبقه با هزینه کرد ۸۰ میلیارد ریال ساخته شده است.
ساخت این پروژه از سال ۸۳ آغاز شده بود.
۶۲۰۴/۱۶۴۸

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 18051 بازدید

بازدید دیروز: 18695 بازدید

بازدید کل : 1805440 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر