یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۴
 |  8/ اسفند/ 1396 - 8:29
  |   نظرات: بدون نظر
83 بازدید بازدید

کانون وکلای یزد پیگیری حقوق شهروندی است


محمدحسین جعفری، دوشنبه شب در آیین بزرگداشت سالروز استقلال کانون وکلای استان که با حضور جمعی از مسولان قضایی و اجرایی برگزار شد به اهمیت حقوق شهروندی و پیگیری مطالبات مردمی تاکید کرد.
وی افزود: کانون وکلا نقش بی بدیلی در اجرایی شدن حقوق شهروندان در جامعه اسلامی دارد.
وی ادامه داد: کانون وکلا از جمله بزرگترین نهادهای مدنی و قانونی است که در قالب اهداف مشخص و کمیسیون ها با همکاری بخش های مختلف جامعه و مشارکت وکلای دادگستری ماموریت های تعیین شده را به خوبی انجام می دهد.
این فعال حقوقی اظهار کرد: کانون وکلا در کنار کارکرد صنفی، دارای کارکرد مدنی است و برای جلب اعتماد مردم به وکالت، کارهای فرهنگی و رسانه ای خوبی هم در سال های اخیر با همکاری رسانه ها انجام داده که همچنان ادامه دارد.
جعفری یادآور شد: کانون وکلا یک تشکل خودگران است که اعتبار دولتی ندارد و با مشارکت اعضا ماموریت های خود را در خدمت به مردم پیگیری می کند و به حمایت های معنوی همگان نیاز دارد .
به گفته رئیس کانون وکلای دادگستری یزد، این تشکل نهادی شفاف، پاسخگو و خدمتگزار است و در قالب کمیسیون های مختلف و ارتباط با مسوولان و مردم و با انجام کارهای فرهنگی برای انجام بهتر وظایف محوله تلاش دارد.
کانون وکلای دادگستری استان یزد از سال ۱۳۹۵ به عنوان بیست و چهارمین کانون مستقل در کشور فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون ۸۳۷ نفر وکیل پایه یک دادگستری و ۳۵۹ کارآموز وکالت با این نهاد همکاری دارند.
۷۵۳۶/ ۲۰۴۷/

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 15586 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2017191 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر