یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۶
 |  8/ اسفند/ 1396 - 10:28
  |   نظرات: بدون نظر
69 بازدید بازدید

اجرای طرح ویژه برخورد با پوشاک غیرمتعارف درالبرز


علی اکبر مختاری روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگارایرنا افزود: این طرح ویژه تا پایان سال جاری با هدف شناسایی و جمع آوری مراکز عرضه پوشاک قاچاق و غیرمتعارف صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: دراجرای این طرح تاکنون ۱۲واحدصنفی متخلف پملپ که ۷ واحد آن با طی مراحل قانونی فک پلمپ شده است.
وی گفت: بازرسان اصناف، تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی با رصد در بازار چنانچه موارد غیر قانونی بویژه در فروش این پوشاکها مشاهده کنند برخورد جدی صورت می گیرد.
مختاری از صاحبان واحدهای صنفی عرضه پوشاک خواست نسبت به جمع آوری البسه های غیرمتعارف سریعا اقدام کنند تا اقدامات انتظامی ویا اقدام به پلمب واحدمربوطه نشود.
وی گفت: بخشی از کالاهای قاچاق خارجی با هدف تهاجم فرهنگی وارد کشور می شود.
مدیرکل تعزایرت حکومتی استان البرز گفت: پوشاکی که با شعایر اسلامی درتعارض باشند براساس قانون در حکم قاچاق محسوب می شود.
مختاری افزود: طرح برخورد با پوشاک غیرمتعارف به دلیل حساسیت که در کشور دارد با برنامه ریزی های خاص صورت می گیرد و هرساله این طرح به صورت ویژه اجرا می شود.
وی اضافه کرد: تخلف مجازات فروشنده که چنین لباس هایی را عرضه می کنند و کسانی که البسه با نشانه های ضد اسلامی و ایرانی در قالب تولید، توزیع و استفاده داشته باشند، مجرم شناخته می شوند.
مختاری افزود: نیروی انتظامی طرح های برخورد با عرضه پوشاک غیرمتعارف و شیطان پرستی را به صورت مکرر اجرا می کند و در برخی موارد نیز این طرح ها با همکاری تعزیرات حکومتی و بازرسی اصناف صورت می گیرد.
۲۰۹۸/ ۱۵۳۵

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 14824 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2016429 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر