یکشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۱
 |  6/ اسفند/ 1396 - 1:24
  |   نظرات: بدون نظر
76 بازدید بازدید

بازرسان ستاد صیانت حقوق شهروندی برای اجرای قوانین بجد تلاش کنند


به گزارش ایرنا، محمد مظفری روز یکشنبه در نشست بازرسان ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی افزود: فرآیندهای کاری غیرشفاف، پیچیده و طولانی باعث معطل شدن شهروندان می‌شود که در این این ارتباط باید نحوه خدمات رسانی در دستگاه های اجرایی برای خدمات رسانی صحیح به مردم روان‌سازی شود.
وی با تاکید بر فعال شدن واحدهای بازرسی ستاد صیانت در تمامی دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: اجرای این بازرسی‌ها در طول سال برای رضایت مندی مردم از نظام اداری و خدمات‌رسانی باید بصورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.
مظفری یادآور شد: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و ورود شمار زیادی گردشگر و مسافران نوروزی به استان بوشهر بازرسی از مراکز خدمات رسانی باید مسمتر باشد.
وی ادامه داد: برای تحقق هدف یاد شده برگزاری نشست های توجیهی برای کارکنان، ارائه خدمات مناسب و کالاهای با کیفیت به گردشگران، راهنمایی مناسب به مسافران، جلوگیری از کم فروشی و مطالبه مبالغ بیش از تعرفه‌های قانونی، ایجاد نمازخانه، سرویس های بهداشتی و پارکینگ‌های مناسب، فعالیت‌های فرهنگی مناسب، برخورد قانونی با متخلفان و ارائه گزارش اقدامات به مسئولان باید مورد توجه جدی بازرسان در ایام نوروز قرار گیرد.
وی با اشاره به لزوم ایجاد نشاط در جامعه بویژه در ایام نوروز اظهار داشت: توجه جدی به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مناسب برای ایجاد و گسترش روحیه نشاط در بین شهروندان و گردشگران باید بجد در دستور کار واحدهای ذیربط باشد.
۷۲۱۲/۶۰۴۳**

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 223 بازدید

بازدید دیروز: 292 بازدید

بازدید کل : 2056143 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر