جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۳
 |  2/ اسفند/ 1396 - 6:11
  |   نظرات: بدون نظر
49 بازدید بازدید

اظهارات محسنی اژه‌ای در خصوص حوادث منطقه پاسداران


اظهارات محسنی اژه‌ای در خصوص حوادث منطقه پاسداران

سخنگوی قوه قضاییه درباره حوادث اخیر خیابان پاسداران، گفت: قول می‌دهیم در کوتاه‌ترین زمان پرونده این افراد را رسیدگی کنیم و بر اساس قانون کسانی که مجرم شناخته می‌شوند را به مجازات برسانیم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در خصوص حوادث  گلستان هفتم منطقه پاسداران، گفت: ابتدا یاد شهدای عزیزی که مدافع امنیت و آرامش مردم هستند و در جریان اخیر خیابان پاسداران در راه وظیفه خود به شهادت رسیدند، را گرامی می‌داریم و از خدای بزرگ علو درجات را برای شهدا خواستارم. به خانواده معظم این شهدا تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. تسلیت از باب اینکه بهترین عزیزان ما و امت که مدافعان حریم و امنیت هستند از دست رفتند و تبریک عرض می‌کنم از این جهت که توانستند چنین فرزندان رشیدی را در راه اسلام و حفظ امنیت کشورشان تربیت کنند.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم یکی از حقوق مهم آنها است، افزود:  وظیفه حکومت اقتضاء می‌کند برای امنیت همه‌جانبه تمام تلاش خود را به کار گیرد، اگر کسانی از طریق قانون‌شکنی مخل نظم، امنیت و آرامش شوند و ایجاد دلهره، ناامنی و خوف در جامعه کنند و بخواهند با فشارهای داخلی و بیرونی برای مردم اضطراب و دلهره ایجاد کنند، باید به طور جد در مقابل آنها ایستاد و این امر شبهه‌پذیر نیست.

ادامه دارد…



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 565 بازدید

بازدید دیروز: 12672 بازدید

بازدید کل : 1633908 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر