جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۶
 |  2/ اسفند/ 1396 - 3:31
  |   نظرات: بدون نظر
74 بازدید بازدید

اجساد جانباختگان سانحه هوایی به پزشکی قانونی یاسوج منتقل می شود


حسن رحیمی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار اعزامی ایرنا به منطقه پادنای سمیرم افزود: براساس هماهنگی بین دادگستری کل استان اصفهان و استان کهگیلویه و بویر احمد مقرر شد به لحاظ شرایط روحی و نگرانی بازماندگان این حادثه، اجساد پس از انتقال از محل وقوع در کمترین فرصت به پزشکی قانونی یاسوج برای انجام کارهای فنی، کارشناسی و تشخیص هویت منتقل شود.
وی اظهار کرد: اگر چه این اتفاق در حوزه قضایی اصفهان رخ داده ولی به لحاظ سهولت دسترسی به مرجع قضایی این اقدام صورت گرفته است.
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان افزود: از اولین لحظه وقوع این حادثه دستگاه قضایی براساس وظیفه خود و به اعتبار اینکه محل وقوع حادثه در حوزه قلمرو قضایی استان اصفهان بوده است به موضوع ورود کرد .
وی یادآور شد: بازپرس مربوطه و دادستان سمیرم نیز از ابتدای وقوع این حادثه در محل مستقر شده اند.
رحیمی افزود: از روز گذشته که محل سقوط هواپیما مشخص شد بلافاصله بازپرس در اولین فرصت ورود پیدا کرد و اگر چه امکان فرود نبود ولی با اشراف به محل اقدام به فیلمبرداری و مستند سازی از لاشه هواپیما و وضعیت جانباختگان کردند و پرونده تقریبا روال قضایی خود را طی می کند.
هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان با ۶۰ مسافر و ۶ خدمه صبح یکشنبه از تهران عازم یاسوج بود که از رادار محو شد و در منطقه کوهستانی دنا کوه از توابع شهرستان سمیرم در جنوب اصفهان سقوط کرد.
ت/۶۹۹۴/۶۰۲۰ / ۱۳۳۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 4576 بازدید

بازدید دیروز: 1267 بازدید

بازدید کل : 1625247 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر