یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۴
 |  28/ بهمن/ 1396 - 2:07
  |   نظرات: بدون نظر
246 بازدید بازدید

کاهش تلفات حوادث ترافیکی در اصفهان


به گزارش روز شنبه به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی استان اصفهان، علی سلیمانپور افزود: در این مدت ۸۷۳ نفر در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند و به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان ارجاع شدند.
وی اظهار کرد: از مجموع تلفات حوادث ترافیکی استان در ۱۰ ماه امسال، ۶۷۵ نفر مرد و ۱۹۸ نفر زن هستند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان افزود: بیشترین تلفات حوادث ترافیکی با ۵۰۷ نفر در جاده‌های برون‌ شهری ، ۳۲۲ نفردر مسیرهای درون ‌شهری ،۱۳ نفر جاده های روستائی و ۳۰ نفر سایر مسیرها گزارش شده است.
وی با بیان اینکه آمار مصدومان حوادث ترافیکی در ۱۰ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱،۷ درصد افزایش یافته است یادآوری کرد: در مدت یاد شده ۲۱ هزار و ۸۲۵ مصدوم حوادث ترافیکی به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه مراجعه کردند که از این تعداد پنج هزار و ۸۵۸ نفر زن و ۱۵ هزار و ۹۶۷ نفر مرد هستند.
سلیمانپور همچنین به افزایش آمار متوفیات ناشی از مسمومیت با گاز منوکسید کربن در ۱۰ ماه سال جاری در استان اشاره کرد و گفت: آمار اجساد معاینه شده در مراکز پزشکی قانونی استان با تشحیص علت مرگ مسمومیت با گاز منوکسید کربن، ۴۶ نفر شامل ۱۰ زن و ۳۶ مرد بودند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که این تعداد ۴۰ نفر(۸ زن و ۳۲مرد) بوده افزایش داشته است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان همچنین به آمارفوت شدگان ناشی از سوختگی در ۱۰ ماه امسال اشاره کرد و گفت: در این مدت ۱۵۶ نفر، شامل ۶۴ زن و ۹۲ مرد به سبب سوختگی فوت شدند در حالی که این رقم سال گذشته ۱۵۷ بوده است.
ت/۶۹۹۴/ ۶۰۲۲ خبرنگار:آرزو فلاح – انتشار دهنده : عمادی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 16736 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2018341 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر