سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۲
 |  28/ بهمن/ 1396 - 1:34
  |   نظرات: بدون نظر
57 بازدید بازدید

سرقت از همکار با قرار صوری


سرهنگ پژمان قویمی روز شنبه در تشریح این پرونده برای خبرنگار ایرنا، افزود: جرقه دوستی دو زن ۲۷ و ۴۰ ساله از همکار شدن آنها در یک حرفه آغاز و تداوم این دوستی و صمیمیت موجب رفت و آمد خانوادگی آنها می شود.
وی با بیان اینکه زن ۲۷ ساله در حین رفت و آمد به منزل دوستش متوجه گاو صندوق حاوی دلار و طلا می شود، اضافه کرد: این موضوع زمینه طراحی نقشه ای به ظاهر بی عیب و نقص برای سرقت شده است.
سرهنگ قویمی ادامه داد: ۲۵ بهمن امسال زن ۴۰ ساله بی خبر از همه جا سری به گاو صندوق می زند اما تلاش وی برای باز کردن در آن بی نتیجه می ماند و متحیر از این اتفاق، کلید یدک را که در خانه مادری به امانت گذاشته بود، آورده و با آن براحتی در گاو صندوق را باز می کند اما با گاو صندوق خالی روبرو می شود.
رئیس پلیس انتظامی شهرستان همدان گفت: این زن که از ماجرای سرقت گاو صندوق توسط دوستش بی خبر بود، با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و تیمی از ماموران کلانتری ۱۵ رسالت در محل حاضر می شوند.
سرهنگ قویمی با بیان اینکه مالبخاته در داخل گاو صندوق ۶۰۰ دلار به همراه ۶۰ گرم طلا نگهداری می کرد، اظهار کرد: ماموران کلانتری دریافتند که سارق بدون وارد کردن هیچگونه خسارتی وارد منزل شده است لذا گمان درباره اینکه این سرقت توسط یکی از دوستان یا آشنایان صورت گرفته است، قوت گرفت.
وی ادامه داد: تحقیقات فنی پلیس گویای این بود که زنی با چادر صورت خود را پوشانده و ۲ روز قبل از زمان اطلاع صاحبخانه از وقوع سرقت، وارد خانه و پس از ۱۵ دقیقه از منزل خارج می شود.
سرهنگ قویمی اظهار کرد: بررسی ماموران انتظامی شهرستان همدان مشخص کرد که سارق در زمان سرقت با دوستش برای خرید در یک مکان قرار گذاشته و یک بار هم مکان قرار را تغییر داده است تا زمان بیشتری بخرد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم بر سر قرار حاضر نشده و زمانی که صاحبخانه در منزل حضور نداشت اقدام به سرقت می کند، گفت: تلاش نیروهای انتظامی موجب شناسایی و دستگیری متهم شد و این زن پس از مواجه شدن با مستندات به سرقت از این منزل اعتراف می کند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: سارق سابقه دار اعتراف کرد که پس از دوستی با مالباخته متوجه شدم که وی در منزل مقدای طلا و دلار نگهداری می کند بنابراین در فرصتی مناسب با سرقت کلید در منزل از روی آن یدکی درست کردم و یک کلید مشابه کلید گاو صندوق به همراه داشتم که در زمان مناسب با کلید داخل کیف صاحبخانه عوض کردم.
سرهنگ قویمی افزود: اموال به سرقت رفته به مالباخته بازگردانده شد و زن ۲۷ ساله برای تحقیقات بیشتر تحویل دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شد.
این سارق ۲۷ ساله آخرین بار در سال ۹۰ به جرم حمل مواد مخدر دستگیر شده بود.
۷۵۲۶/۲۰۹۰
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 7494 بازدید

بازدید دیروز: 18310 بازدید

بازدید کل : 1813193 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر