سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۵
 |  28/ بهمن/ 1396 - 1:18
  |   نظرات: بدون نظر
46 بازدید بازدید

تدوین برنامه پنجم پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح


به گزارش ایرنا، محمود صفری روز شنبه در هفتمین مجمع سالانه پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح در آموزشگاه رزم مقدماتی شهید مدرس در کرج با بیان اینکه نیروهای مسلح به آسیب هایی که به آن وارد می شود حساس است خاطر نشان کرد:۴ برنامه ۵ ساله برای پیشگیری از وقوع جرم داشته ایم که در برنامه آینده بر مبنای علمی و پژوهش است.
وی با بیان اینکه پیشگیری کیفری از برنامه های مهم سازمان قضایی نیروهای مسلح است گفت: در این دوره بنا داریم تا پیشگیری کیفری و ارتقای سلامت اداری کارکنان نظامی را به صورت جدی پیگیری کنیم.
صفری ادامه داد: یکی از برنامه های امسال برای استان های مرزی، مقابله با قاچاق را در دستور کار قرار داده ایم که نیروهای مسلح که در این استان ها در برابر قاچاق هستند دچار چه مسایلی هستند و چگونه باید با این آسیب ها مقابله کرد.
وی افزود: پیشگیری از جرائمی چون ضرب و جرح و جرایم مالی و اقتصادی از دیگر مواردی بود که در سال جاری در دستور کار مقابله با وقوع جرم در نیروهای مسلح قرار گرفت.
صفری ادامه داد:در حوزه ارتشاء نیز آمارها حاکی از آن است که نسبت به سال ۹۲ ، میزان جرایم مربوط به رشا و ارتشا در نیروهای مسلح کاهش داشته است.
۷۴۱۴/ ۶۱۵۵خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 3596 بازدید

بازدید دیروز: 18310 بازدید

بازدید کل : 1809295 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر