جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۶
سرویس: مقالات
 |  27/ بهمن/ 1396 - 7:30
  |   نظرات: بدون نظر
87 بازدید بازدید

امام جمعه کن:نباید منتظرزلزله بود بایدساخت بافت های فرسوده درغرب تهران را آغازکرد


به گزارش روزجمعه ایرنا، حجت الاسلام یحیی صالح نیا در نماز جمعه این هفته کن به موضوع وقف اشاره کرد و افزود: در حالی که بزرگانی از کن و سایرمفاخر این منطقه برای تقویت دینداری مردم و اعتقادات آنها به اهل بیت، میلیونها متر مربع زمین را در این منطقه را وقف کردند و ازاین زمینهای بیشتر اززمین شخصی خود مراقبت می کردند.
وی خاطرنشان کرد: اهالی اصیل کن هنگامی که از مقابل زمین وقفی عبور می کردند، لباس و کفش های خود را می تکاندند که مبادا غبار این زمین ها وارد خانه هایشان شود.
وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از متولیان و برخی سازمانها به بهانه سودآور نبودن زمینهای وقفی، دراین زمین ها خانه ساختند گفت: بعدازمدتی دیده می شود زمین های وقفی را به یک شرکت خصوصی اجاره و واگذارمی شود.
وی خطاب به رئیس قوه قضاییه گفت: اگرشما ازاملاک وقفی و واگذاری غیرشرعی خبر ندارید که وااسفا و اگر خبر دارید وامصیبتا؛ باید گفت.
وی گفت: کشور نباید انقدربی سروسامان باشد که یک سری جاسوس زیرپوشش محیط زیست اطلاعات را از مراکز حساس ‌تهیه و برای سازمان اطلاعاتی سیا بفرستند و یکی از اینها خودکشی کرده و مرگ او مساله اصلی کشور می شود.
وی افزود :عده ای مفسد اقتصادی در بازار ارز ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم را ساعت به ساعت پایین می آورند و نهادهای مسئول دقیقه نود وارد صحنه شده چرا با این مفسدین اقتصادی برخورد نمی شود، پایین آوردن قدرت خرید مردم جرم است.
امام جمعه بخش کن خاطرنشان کرد:مدیر ناکارآمد یعنی کسی که روی گنج نشسته و هیچ حرکتی نمی کند، یعنی کسی که در بافت فرسوده کن هیچ برنامه ای نداشته و نمی داند چه باید بکند.
صالح نیا با اشاره به اینکه پایین آوردن قدرت خرید مردم، جرم است ،گفت: عدم تعهد برخی افراد و نهادها به اسلام وایران، مسبب برخی رنجهای اقتصادی مردم است و این بدین معنی است که بدنه دولت دارای مدیران پیر، خسته ومدیران ناکارآمداست ومی بایست چاره ای اندیشید که مدیران جوان، شایسته و با برنامه سکان امورمردم رابدست گرفته و به صلاح مردم ومملکت اسلامی قدم بردارند.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/۷۲۴۷/۷۲۴۳ / ۱۵۳۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 9794 بازدید

بازدید دیروز: 1267 بازدید

بازدید کل : 1630465 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر