شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۴
سرویس: مقالات
 |  27/ بهمن/ 1396 - 3:33
  |   نظرات: بدون نظر
83 بازدید بازدید

امام جمعه ایلام: جشن ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب کام مستکبران را تلخ کرد


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن جهان را در بهت و حیرت فرو بردند و اکنون نوبت مسؤولان است که با مطالبات به حق مردم پاسخ مناسب بدهند.
وی تاکید کرد: جهان شاهد بزرگ ‌ترین ، حماسی ‌ترین و تماشایی ‌ترین حضور ملت بزرگ ایران در جشن ۴۰ سالگی انقلاب بود و همه مسئولان باید برای داشتن چنین مردم با بصیرت و آگاهی به خود ببالند.
خطیب جمعه ایلام اضافه کرد: ملت انقلابی و وفادار به امام و رهبری ایران جشن بزرگی در ۲۲ بهمن گرفتند و مراسم امسال که چهلمین سالگرد پیروزی نظام اسلامی بود، بسیار باشکوه تر از سالیان گذشته با وجود تبلیغات مسموم دشمنان برگزار شد.
حجت الاسلام لطفی با بیان اینکه مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن جهان را در بهت و حیرت فروبردند، افزود: اکنون نوبت مسئولان است که با مطالبات به‌حق مردم پاسخ مناسب بدهند و کسانی که به امام و انقلاب و ملت خیانت کردند و از قطار انقلاب پیاده شدند باید محاکمه و مجازات شوند.
وی یادآور شد: دستاوردهای این نظام در عرصه های مختلف علمی ، اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی بسیار قابل توجه است و امروز کشورمان به عنوان وزنه ای قابل اتکا در مناسبات بین المللی و جهانی شناخته می شود.
امام جمعه ایلام گفت: همین روحیه حمایت و از مظلوم و استکبارستیزی است که باعث شده دشمنان در برابر پیشرفت های این ملت سنگ اندازی کنند ولی امت منسجم ایران اسلامی به وحدت کلمه و حرکت پشت سر رهبری این توطئه ها را خنثی و روز به روز در مسیر پیشرفت و توسعه گام خواهد برداشت.
خبرنگار: حسن کهزادیان ** انتشار: شهریار حیدری فر
۶۱۱۹/۶۰۳۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 5846 بازدید

بازدید دیروز: 12672 بازدید

بازدید کل : 1639189 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر