شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۷
 |  22/ بهمن/ 1396 - 11:25
  |   نظرات: بدون نظر
32 بازدید بازدید

مدیرعامل ستاد دیه: جوانان امروز خود را پاسدار انقلاب می دانند


سید اسدلله جولایی روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت وگو با خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا، درباره شناخت جوانان امروز از انقلاب گفت: انقلاب اسلامی با مرور تحولات گذشته پربارتر خواهد شد و حالا که ۳۹سال از این پیروزی باشکوه گذشته است، باید به عقب برگردیم و ببینیم از انقلاب چه می خواستیم و اکنون در کجا ایستاده ایم.
وی تاکید کرد: شاید گفته شود چون طیف جوان، زمان انقلاب و حتی جنگ را تجربه نکرده است، نمی تواند شناخت عمیقی نسبت به انقلاب داشته باشد، در حالی که چنین نیست؛ امروز جوانان مطالعات خود را دارند و شاید اطلاعات آنان از جوانان دهه چهل و پنجاه بیشتر و به صورت طبقه بندی تر باشد.

** جوانان خود را پاسدار انقلاب می دانند
وی اضافه کرد: اطلاعات در بین جوانان به بهترین شکل ممکن وجود دارد و جوانان بسته های تنظیم شده اطلاعات از انقلاب را در اختیار دارند.
مدیرعامل ستاد دیه کشور با بیان اینکه جوانان می دانند چه چیزی برای انقلاب خوب و چه چیزی برای آن بد است، تصریح کرد: آنان به همین دلیل، خود را پاسدار انقلاب می بینند و نسبت به انقلاب علاقه دارند؛ اگر مشکلاتی هم هست، آن را نقد می کنند.
جولایی اضافه کرد: این جوانان هیچگاه در صدد حذف شخصیت های انقلاب نبودند و به شکل قلبی و عملی در راستای انقلاب حرکت کردند و اگر انتقادی هم دارند بیشتر این انتقادات بجاست و باید موارد را شنید.

**خاطره ای از ورود امام به میهن
این عضو قدیمی حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت و گو با یادآوری خاطرات ورود امام خمینی(ره) به کشور اظهار کرد: عضو کمیته استقبال امام بودم بعد از سخنرانی حضرت امام در بهشت زهر(س)، اتومبیل حضرت امام که ضد گلوله بود، گم می شود و کمیته استقبال با پیگیری آن را پیدا نمی کند و به مدرسه علوی که برای استقرار امام در نظر گرفته شده بود، باز می گردد.
جولایی ادامه داد: دیروقت بود که در مدرسه زده شد؛ بیدار بودم و به اطرافیان گفتم ممکن است حضرت امام باشد ؛ آنها حرف های مرا به شوخی گرفتند و گفتند بخواب. صدای کوبیدن در شدت گرفت، همه خواب بودند، من به سرعت آمدم در را باز کردم و دیدم امام عزیز رحمه الله علیه با مرحوم شهید حاج مهدی عراقی و مرحوم حاج سید احمد آقا پشت در هستند.
این مبارز دوران انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام بعد از بهشت زهرا (س)، از آقای ناطق نوری خواسته بود تا او را به بیمارستان برای عیادت مجروحان ببرند و برای همین خودروی امام را گم کرده بودیم.
اجتمام**۷۳۲۹**۲۰۲۵
خبرنگار: لیلا اسماعیل نژاد* انتشار دهنده: لیلا جودی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 13578 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1997849 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر