شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۵
 |  22/ بهمن/ 1396 - 11:37
  |   نظرات: بدون نظر
31 بازدید بازدید

محسنی اژه ای: هر چقدر آمریکا از ما عصبانی تر باشدوحدت مردم بیشتر می شود


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای روز یکشنبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن این روز را یوم الله دانست و ادامه داد: مردم با پیمانی را که با خدا بستند، فراموش نکرده اند؛ این روز، روزی است که باعث استقلال، عزت و افتخار ملت شد، نظام ستمشاهی سرنگون و نظام اسلامی برقرار شد.
وی با تاکید بر اینکه مردم چنین روزی را فراموش نمی کنند، تاکید کرد: یوم الله امسال با سال های گذشته بصورت محسوس تفاوت دارد که یکی از آنها ابراز خوشحالی و سرور در همه مردم بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب است که این بسیار عجیب بوده و نشان دهنده نشاطی خدایی است.
محسنی اژه ای اظهار داشت: مردم پیوندشان را با انقلاب و خدای خود با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند و چنین شادی فقط در جشن ملی پیروزی انقلاب قابل مشاهده است.
وی دیگر تمایز امسال با سال های گذشته را شدت فشارها و عصبانیت آمریکا و دشمنان نسبت به کشورمان دانست و گفت هر چقدر آمریکا عصبانی تر می شود، ملت انسجام و وحدت بیشتری پیدا می کنند.
اژه ای افزود: در دهه اول انقلاب شهید بهشتی گفت که آمریکا از ما عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرد و امروز می بینیم که هر چقدر آمریکا از ما عصبانی تر است، مردم ما انسجامشان بیشتر شده و وحدت آنها افزایش می یابد.
وی درباره حضور مردم و افزایش وحدت ملی گفت: مسئله وحدت کلمه و حضور مردم از مسائل مهم چهاردهه گذشته انقلاب است که به مسئولان نشاط و امید می دهد و همین موضوع باعث می شود تا دشمن تا در مقابل وحدت مردم ناامید شود.
سیام**۹۳۱۴**۹۱۰۳**۲۰۲۵
خبرنگار: حمید شهریاری**انتشار: لیلا جودی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 12218 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1996489 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر