شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۶
 |  22/ بهمن/ 1396 - 1:04
  |   نظرات: بدون نظر
68 بازدید بازدید

راهپیمایی ۲۲ بهمن ایران را از گزند دشمن بیمه کرد


به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان کیو خرم آباد افزود: حماسه حضور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام تجدید پیمان با نظام، رهبری و قرآن دارد.
وی اظهار کرد: دشمن در جریان ناآرامی های اخیر با تمام توان به حمایت از اغتشاشگران پرداخت ولی حضور گسترده مردم در صحنه بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی کرد.
دادستان کل کشور افزود: پیام قاطع و کوبنده مردم به دشمنان این است که اگر عده محدودی با ساز دشمن می رقصند و به بهانه های مختلف دست به آشوب می زنند؛ بدانند اگر ما مشکلات و کمبودهایی داریم اما هرگز اجازه دخالت به شما نمی دهیم.
به گفته وی مردم ایران از همه مسئولان تحقق آرمان های انقلاب، اجرای عدالت و قانونمداری در همه عرصه ها را مطالبه می کنند.
دادستان کل کشور با بیان اینکه پرونده های زیاد و بزرگی در بحث فساد اقتصادی داریم، گفت: به هیچ عنوان در مبارزه با فساد کوتاه نمی آییم.
به گفته وی دادستان ها باید با جدیت و پشتکار ورود پیدا کنند واز چیزی هراس نداشته باشند.
وی اضافه کرد: در جمهوری اسلامی ایران حتی فساد کم، غیر قابل قبول است و دستگاه قضایی درمبارزه با فساد کوتاه نخواهد آمد.
حجت الاسلام منتظری گفت: اگر بخشی از مبارزه با فساد در دستگاه قضایی به اطلاع مردم نمی رسد یا اطلاع رسانی نمی شود باید به نتیجه کامل برسد و به دلیل منع قانونی است.
وی بیان کرد: پرونده های فساد مهمی در دست رسیدگی دستگاه قضایی است و به ۲ دلیل منع قانونی و فضاسازی کاذب، اطلاع رسانی نمی شود.
وی ادامه داد: در مبارزه با فساد کوتاه نمی آئیم و در جلسات خصوصی با رسانه ها وظیفه ما مبارزه با فساد است و دادستان ها به عنوان مدافع حقوق عامه مردم مکلف هستند نسبت به فساد با جدیت پیگیری کنند.
دادستان کل کشور گفت: ازخود مدیران و مسئولان انتظار می رود قبل از اینکه فساد در ادارات وارد شود ، مانع شوند، نظارت را ارتقا دهند و بخشی از این مسائلی که در فساد مطرح می شود دشمن به دنبال سلب اعتماد مردم است و آن را چند برابر جلوه می دهد ضمن انکه ما قبول داریم در برخی از دستگاه ها برخی فساد وجود دارد اما شیوع ندارد.
وی اظهار کرد: هیچ مقامی اجازه ندارد به موجب قانون و موازین شرعی و تکالیف اداری بر فساد پرده پوشی کند مردم توجه کنند در مبارزه با فساد وظیفه و مسئولیت دارند و اگر فسادی می بینند با اطلاع صحیح آن را به مسئولان گزارش دهند.
دادستان کل کشور ادامه داد: دشمن به طور مستقیم و غیر مستقیم هویت انقلاب،امنیت وحدت، یکپارچگی، ارزش های مذهبی و اخلاقی را مد نظر قرار داده است.
حجت الاسلام منتظری اضافه کرد: عوامل نفوذی دشمن در حوزه های تصمیم گیری و تصمیم سازی به کار گرفته شده استمردم بدانند آغوش باز آمریکا برای ملت ایران بوسه مرگ است.
وی افزود:دشمن با ضربه هایی که در طول ۴۰ سال از ایران خورده است در پی انتقام علیه ایران است دشمنی که شما را رسما تروریست می داند.
به گفته وی دشمن می گوید ریشه ملت ایران را باید کند و با تحریم ها ظالمانه عرصه زندیگ را به ملت تنگ و تنگ تر می کند.
دادستان کل کشور گفت: آمریکا جنایت کار داعش را به وجود آورد و از آنها پشتیباتنی می کند و در عره کازار عراق و سوریه شکست می خورد تاکتیک خود را عوض می کند.
به گفته وی استراتژی دشمن تغییر نکرده و روز به روز تشدید می شوددر حوادث ماه گذشته دشمن به حمایت اغتشاشگران و گروهی معدود از آشوبگران بر آمد و همه امکانات خود را به کار گرفت تا جایی که ترامپ صبح که از خواب برمی خاست توئیت می کرد و پیام می فرستاد.
حجت الاسلام منتظری افزود: امروز در سالروز پیروزی انقلاب این مردم بزرگوار تا چشم کار می کند ایستاده و پشتیبان ولایت فقیه هستند و با شرکت در راهپیمایی پیام خود را به دنیا مخابره می کنند.
وی افزود: دشمن، وحدت، یکپارچگی و امید شما مردم را هدف قرار داده و باید سعی کنیم در جامعه رخنه و شکافی به وجود نیاید.
وی اظهار کرد:نقد و انتقاد از مسئولان و بیان ضعف ها حق مردم است باید هوشیار باشیم که به گونه ای عمل شود دشمن از بهانه هایی که به دنبالش است نتیجه ای به دست نیاورد.
دادستان کل کشور از روز جمعه به منظور شرکت در نشست قضایی لرستان و سخنرانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در خرم آباد به این استان سفر کرد.
۳۰۲۲/۷۲۷۴/۳۲۱۰
خبرنگاران مریم نریمانی * محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 13981 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1998252 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر