شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۳
 |  22/ بهمن/ 1396 - 11:55
  |   نظرات: بدون نظر
80 بازدید بازدید

رئیس قوه قضائیه: مردم، امروز یکپارچگی و وحدت را به نمایش گذاشتند


به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا، آیت الله صادق آملی لاریجانی در حاشیه راهپیمایی ٢٢ بهمن در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هر ساله این اثر مهم در راهپیمایی ٢٢ بهمن مترتب است.
رئیس قوه قضاییه ادامه داد: خدا را شاکریم که امروز هم مانند سال های گذشته مردم با حضور گسترده و پرشورشان در راهپیمایی ٢٢ بهمن، بار دیگر اقتدار ملی کشور را نمایش گذاشتند.
آیت الله آملی لاریجانی به حضور مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن، اشاره کرد و گفت: این حضور پاسخ مسلم، قاطع و قطعی به یاوه گویایی های دشمنانی است که قصد تفرقه افکنی دارند. مردم با هر عقیده ای در این راهپیمایی شرکت کرده و یکپارچگی و انسجام خود را به نمایش می گذارند.
وی اضافه کرد: مردم پای ارزش های انقلاب ایستاده اند و با صدای شیوای خود به همه دنیا اعلام می کنند که ارزش های انقلاب را رها نکردیم و بر سبک ولایت، رهبری و جمهوری اسلامی که رو به کمال می رود، با وجود همه تحریم ها و فشارها ایستاده و در برابر این تحریم ها مقابله می کنیم.
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مردم و همه مسئولان باید بدانند تا زمانی که وحدت و یکپارچگی و اتکا به خداوند وجود داشته باشد، به طور قطع پروردگار متعال این مردم را رها نخواهد و آنان را به عزتی که از عزت خودش است، می رساند.
در پاسخ به این پرسش که حدود ٤٠ سال است مقامات آمریکایی و رژیم غاصب صهیونیستی طلبکارانه با مردم ایران صحبت می کنند، این حضور چه پیامی می تواند داشته باشد؟ گفت: بهترین پیام، حضور یکپارچه ملت است که نشان می دهد مردم وحدت دارند و این فشارها که برای ایجاد انشقاق در میان مردم است هیچ اثری ندارد و اقتدار ملی ما هر روز تقویت و بهتر می شود و قدرت جمهوری اسلامی در صحنه بین المللی قابل انکار نیست.
رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: این همه اعتنایی که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا و اذنابش در منطقه نسبت به جمهوری اسلامی دارند بخاطر همین اقتدار است و مردم نشان دادند در صحنه حاضرند، بصیرت دارند و دشمن را از خودی تشخیص می دهند؛ بنابراین با وجود همه مشکلاتی که مسئولان موظف به رفع آنها هستند، در صحنه حضور دارند و از ارزش ها، استقلال و کیان ملت و همچنین از خط ملت و رهبری دفاع می کنند که این بهترین پاسخ به یاوه گویی های سلطه جهانی است.
آئین سی و نهمین گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران امروز با حضور پرشور و وحدت آفرین آحاد ملت ایران، مسئولان و مقامات کشور در سراسر ایران در حال برگزاری است.
همچنین بیش از پنج هزار خبرنگار و عکاس داخلی و خارجی، مراسم جشن انقلاب ایران را پوشش می دهند.
اجتمام**٧٣٢٩**۹۲۵۰**۱۰۲۱
خبرنگار: لیلا اسماعیل نژاد**انتشار: حسین نوروزیان

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 13094 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1997365 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر