شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۲
 |  22/ بهمن/ 1396 - 2:19
  |   نظرات: بدون نظر
47 بازدید بازدید

اقتدار مردمسالاری دینی موجب ناکامی توطئه های مکرر نظام سلطه شده است


به گزارش ایرنا، ابراهیم عزیزی روز یکشنبه در آئین راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر ایلام اظهار کرد: پیوند عمیق و مستحکم مردم با منویات رهبری در دوران انقلاب که موجب عزت و اعتبار کشور در عرصه های بین المللی و ناامیدی دشمنان شده بیانگر کارامدی و توانایی مردمسالاری دینی نظام ایران اسلامی است.
وی افزود: مردم با بصیرت و متعهد ایران با هوشمندی و وفاداری به آرمان های انقلاب و حضور در صحنه های حساس سیاسی همواره توطئه ها و هجمه های استکبار جهانی را یکی پس از دیگری خنثی کرده اند و همچنان پرشور دنباله رو مسیر انقلاب هستند.
وی یادآور شد: مردم با توکل به خداوند و پیروی آگاهانه از سیاست های نظام، امام و رهبری و پایبندی به دستور دین مبین اسلام و اهل بیت (ع) دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشته اند.
عزیزی با بیان اینکه تلاش دشمنان جدایی مردم از رهبری و آرمان های انقلاب است، تعهد ملت به نظام را قابل تقدیر دانست و تاکید کرد: تجربه ثابت کرده جدایی از خط مشی رهبری و ولایت فقیه محکوم به شکست و کمال حقیقی در پرتو بندگی خداوند و تبعیت از فرامین ولایت فقیه است.
وی به برخی از برکات انقلاب اسلامی اشاره کرد و وجود ولایت فقیه، دفاع از مظلومان و آزادی خواهان جهان، مبارزه با فقر و تنگدستی، مردمسالاری دینی، اجرای احکام اسلام، استقلال سیاسی و اجرایی، عدم وابستگی به بلوک شرق و غرب، وحدت و انسجام ملی، را از مهم ترین برکات انقلاب اسلامی دانست.
وی همچنین رشد و توسعه چشمگیر و چندین برابری کشور در زمینه های مختلف از جمله تولید علم و پژوهش، راه سازی، راه آهن، طرح های عمرانی و زیرساختی، صنعت، تولید و صادارت محصولات غیر نفتی، دانش هسته ای و … در مقایسه با پیش از انقلاب را از جمله دستاوردهای پیروزی انقلابی اسلامی ذکر کرد.
مردم شهرهای مختلف استان ایلام امروز با حضور در خیابان ها و گرامیداشت ۲۲ بهمن بر پایبندی و دلبستگی خود به آرمان های انقلاب اسلامی، اموزه های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکید کردند.
خبرنگار زهرا موسوی **انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
۶۰۳۴/۷۱۷۵

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 11946 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1996217 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر