دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۶
 |  17/ بهمن/ 1396 - 12:59
  |   نظرات: بدون نظر
27 بازدید بازدید

مدیران از مسیر قانونی و عادی انتخاب شوند /فشارهای سیاسی ممنوع


به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت‌الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی در جلسه شورای اداری بخش بشاریات اظهار کرد: باید انتخاب مدیران از مسیر قانونی و عادی صورت گیرد تا خدمات رسانی به مردم به نحو احسن اجرایی شود.
وی افزود: باید بسیاری از مصلحت اندیشی ها از میان برداشته شود تا برخی مشکلات حل شود .
وی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی تمام همت خود را به کار گرفته اند تا نظام جمهوری اسلامی را به زمین بزنند و به چیزی کمتر از نابودی هویت و ارزش‌ها راضی نیستند.
رییس کل دادگستری قزوین به اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هدف اصلی انقلاب اسلامی قرب الهی و بندگی است که دستیابی به این اهداف از مسیر دنیا می‌گذرد.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی خاطرنشان کرد: همه احزاب اعم از اصول گرا و اصلاح طلب سوار بر کشتی نظام هستند و مسئولان باید برای حفظ این کشتی تلاش مضاعف کننند.
وی با بیان اینکه باید مسئولان نقد شوند ولی نباید ته دل مردم را خالی کرد افزود: نباید در ایجاد رفاه و تامین معیشت مردم کوتاهی شود چون هرچقدر وضع زندگی مردم و معیشت آنها بهبود یابد مردم به سمت فضایل دینی آمده و بسیاری از مشکلات و آسیب ها از میان برداشته می شود.
حجت الاسلام قدرتی در خصوص موضوع مقابله با برنامه های دشمن اظهار کرد: دشمن به هر نحوی در تلاش است که مردم را از بدنه نظام جدا کند پس باید با توجه به وضعیت مردم به نوعی با دشمن مقابله کرد.
رییس کل دادگستری استان قزوین به لزوم توجه به آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: امروزه برخی جرائم و آسیب های اجتماعی رو به افزایش است و لازم است نهاد های فرهنگی، در کنار دستگاه قضایی و حقوقی به میدان بیایند.
وی ادامه داد: تنها نگاه قضایی نمی تواند بسیاری از آسیب های اجتماعی را کاهش دهد و اگر خود مردم به میدان نیایند دولت نمی‌تواند در زمینه آسیب‌های اجتماعی مشکلی را حل کند.
این مقام قضایی استان در خصوص قطع خدمات دهی به شرکت های صنعتی نیز گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی نباید هیچ حکمی از دادگاه های استان برای تعطیلی و توقف کارخانه‌ ها صادر شود و باید به نحوی اقدام و مدیریت کرد که مشکلی در مسیر تولید و چرخه اقتصادی ایجاد نشود.
۶۱۰۱*۶۰۱۲خبرنگار:هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 7368 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2032572 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر