یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۲
 |  17/ بهمن/ 1396 - 3:51
  |   نظرات: بدون نظر
65 بازدید بازدید

رفع مشکلات امروز کشور نیازمند همت جمعی مردم و مسئولان است


به گزارش ایرنا، سید علیرضا آوایی روز سه شنبه در آئین بهره برداری از پایانه مسافربری خرم آباد افزود: در عین حال در کنار مشکلات و سختی ها ، کشور از ظرفیت های بزرگ و امکانات مطلوبی برخوردار است که با همکاری و همت ملتی بزرگ که همیشه کمک کار نظام بوده است می توان بر مشکلات پیروز شد.
آوایی با تاکید بر روحیه استقلال به عنوان یکی از ویژگی های بارز ملت ایران ، گفت: با داشتن رهبری فرزانه و فرهیخته و با بهره گیری از ظرفیت ها و استعدادهای موجود می توان مشکلات را رفع کرد .
وی با تاکید بر اینکه ما بیش از همیشه در این ایام و در این سال ها نیازمند اتحاد، برابری و با هم بودن هستیم افزود: خوشبختانه این اصل در استان لرستان وجود دارد.
وزیر دادگستری با اشاره به اینکه وجود برخی نواقص و اشکالات و کاستی را قبول داریم ، افزود: کارهای بزرگی در سال های بعد از انقلاب انجام شده است.
وی افزود: بدون تعصب و با رعایت انصاف باید یادآوری کرد که کارهایی بزرگی انجام شده و کارهای بزرگتری هم باید انجام دهیم تا بتوان به جایگاه واقعی و مطلوب مورد انتظار دست یافت.
به گزارش ایرنا پایانه برون استانی خرم آباد روز سه شنبه در آیینی با حضور وزیر دادگستری، استاندار لرستان و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.
وزیر دادگستری روز سه شنبه سفر یک روزه ای به لرستان داشته است که در این روز و همزمان با ششمین روز از ایام دهه فجر برنامه هایی همچون اقتتاح پایانه مسافربری خرم آباد، شرکت در شورای اداری، دیدار با شهید زنده و افتتاح واحدهای مسکن مهر گنجانده شده است.
۳۲۱۰/۶۰۶۰
خبرنگاران : محمد یاراحمدی* مهری دریکوند**انتشاردهنده : محمد علیدوستی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 15075 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2016680 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر