چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۲
 |  17/ بهمن/ 1396 - 10:23
  |   نظرات: بدون نظر
47 بازدید بازدید

حقوق شهروندی با داشتن گرایش سیاسی مسئولان میسر نمی شود


به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا، محمد بارانی روز سه شنبه در سمینار حقوق شهروندی و مبارزه با فساد که در وزارت دادگستری برگزار شد، اظهارکرد: مسئولان نخست خودشان حقوق شهروندی را رعایت کنند و دوم اینکه اجازه ندهند دیگران- دیگران هر که می خواهد باشد- این حقوق را نقض کنند.
این مقام مسئول در تعزیرات حکومتی با اشاره به موضوع خودروهای گران قیمتی که در دست تعداد محدودی بود و سازمان تعزیرات موضوع را گزارش کرده است نیز گفت: بعد از ٢٥ روز جواب نامه ما را دادند که گشت ها را به کار بیندازید و نتیجه را اعلام کنید و آنان به محض دیدن این مکاتبه تعزیرات ، سند خودروها را به فامیل های خود انتقال دادند.
بارانی با تاکید بر شفافیت گفت: اگر قرار است نان را گران نکنیم شفاف با مردم حرف بزنیم ؛ حامل های انرژی، آب ، برق و غیره بالا رفته است و اصرار داریم نان به قیمت چهار سال قبل به مردم فروخته شود.
وی ادامه داد: حسن تدبیر این است کسبه براساس هزینه کرد مزد ببرند تا از طرف دیگر دزد معنوی نشوند و از چانه کم نکنند؛ اینها موضوعات راهبردی است و مردم به این شفافیت نیاز دارند و این به خود مردم لطمه می زند.
معاون تعزیرات تصریح کرد: می دانم هزینه تعیین شده بیش از این چانه ایست که نانوا ارایه می دهد و آیا با این وجود من مجاز هستم این تخلف را گزارش دهم؟
خبر در حال تکمیل است.
اجتمام** ٧٣٢٩** ۱۷۷۶
خبرنگار: لیلا اسماعیل نژاد ** انتشار: لیلا خطیب زاده

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 7837 بازدید

بازدید دیروز: 16919 بازدید

بازدید کل : 1830455 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر