دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۵
سرویس: مقالات
 |  17/ بهمن/ 1396 - 1:09
  |   نظرات: بدون نظر
117 بازدید بازدید

حدادعادل: احزاب وحدت را سرلوحه امورخود قرار دهند/ جنگ فرهنگی و فشار اقتصادی دولبه قیچی برای مقابله با انقلاب است


به گزارش ایرنا، غلامعلی حدادعادل روز سه شنبه در چهارمین مجمع عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی که در تالار اندیشه برگزار شد، افزود: راه مقابله با این فتنه غرب نیز احزاب هستند. زیرا احزاب متعدد به مثابه انگشتان یک دست برای انجام امور محسوب می‌شوند.
وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی را که لازم و ملزوم یکدیگر هستند، مطرح کردند که با پرداختن درست به آنها، بسیاری از مشکلات کنونی ما مرتفع خواهد شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: احزاب باید وحدت را سرلوحه امور خود قرار دهندو پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کنند، احزاب می‌توانند این فضای سردی را که دشمن مدام در حال ایجاد آن است، از بین ببرند.

** جنگ فرهنگی و فشار اقتصادی دولبه قیچی برای مقابله با انقلاب است
حدادعادل در بخش دیگری از سخنان خود حساسیت غرب به موضوع حجاب در ایران را ناشی از غربی کردن جامعه دانست و گفت: راه‌های تعامل اقتصادی با ایران را بسته ‌اند و از سوی دیگر بر توسعه تعاملات فرهنگی اصرار می‌ ورزند تا بتوانند با تغییر ذائقه فرهنگی مردم، اعتقادات نسل جوان را کمرنگ کنند تا انگیزه معنوی برای فداکاری کاهش یابد.
وی افزود: جنگ فرهنگی و فشار اقتصادی برای مقابله با انقلاب مانند دو لبه قیچی از سوی دشمنان انقلاب هنوز هم در حال انجام است و مقابله دقیق و موثر با این حربه‌ها نیاز به انسجام و اتحاد بیشتر ما دارد که من این اراده را در جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی می‌بینم.
وی تاکید کرد: باید در ۴۰ سالگی انقلاب متوجه شویم که دلیل حقانیت انقلاب و درستی تشخیص امام(ره) و درستی راه رهبری چیست و چرا دشمنان همچنان مصمم تر از قبل به مقابله با این نظام می‌پردازند. باید با شناخت اقدامات آنها مقابل این توطئه‌ها بایستیم.

**باید به تجزیه و تحلیل گذشته بپردازیم و در پرتو تحلیل گذشته به آینده نظر کنیم
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: زمان انقلاب و روزهای نخستین پیروزی، در سخنرانی‌ هایی که در مکان‌های مختلف داشتیم، همه از آینده سخن می‌گفتیم؛ چرا که، انقلاب آن زمان گذشته نداشت.
حدادعادل افزود: اما امروز ۴۰ سال از عمر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران می ‌گذرد و ما باید به تجزیه و تحلیل گذشته بپردازیم و در پرتو تحلیل گذشته به آینده نظر کنیم.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی از آنجا که به سرعت به وقوع پیوست، غرب و دشمنان ما را غافلگیر کرد و به همین دلیل آنها نتوانستند به مقابله با انقلاب اقدام کنند. اما اکنون آنها پس از خروج از این گنگی با برنامه‌ریزی همواره سعی می ‌کنند به این نظام مردمی ضربه بزنند و شاهد این مدعا را می ‌توان در دشمنی ‌های کور، بدخواهی‌ها و توطئه‌هایشان دید.
این فعال سیاسی همچنین گفت: ما نیز با داشتن یک عقبه ۴۰ ساله و وجود نسلی که پرورش‌یافته این نظام مقدس هستند و تجربیاتی که کسب کرده‌ایم، می‌توانیم دربرابر این بدخواهی‌ها موثرتر برخورد کنیم.
حدادعادل خاطرنشان کرد: در مسئولیتی که بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در وزارت ارشاد داشتم، شاهد شیوه ‌ها و گفتمان غربی‌ها و رسانه‌ هایشان در خصوص انقلاب بودم؛ بیش از یک سال به دست عوامل ساواک یا چپ‌های آمریکایی و چپ‌های روسی، حرکاتی را شروع کردند و بعد از جنگ هشت ساله را آغاز کردند، اما به نتیجه نرسیدند.
وی یادآور شد: دشمن به این نتیجه رسید که در داخل و خارج از کشور به نتیجه نخواهد رسید. بعد از جنگ در محافل اطلاعاتی، امنیتی و دانشگاهی این موضوع را مطرح کردند که برای مقابله با انقلاب اسلامی باید این انقلاب را به خوبی شناخت و پس از آن برای مقابله با آن اقدام به طراحی برنامه‌های مختلف کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: بعد از آنکه انقلاب خودش را به عنوان یک واقعیت سیاسی در منطقه به اثبات رساند، دشمن به وارد کردن فشار اقتصادی به ملت روی آورد تا مردم ضعف بنیه و قوه اقتصادی خود را به حساب ناکارآمدی نظام بگذارند اما عشق و علاقه مردم به نظام این توطئه را هم خنثی کرد و کلیدواژه خودکفایی راه مقابله با این توطئه اخیر شد.
سیام**۶۹۸۴** ۱۳۳۶
خبرنگار: امیر خان زاده**انتشار:مهرنوش خانزائی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 10150 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2035354 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر