دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۲
سرویس: مقالات
 |  17/ بهمن/ 1396 - 12:23
  |   نظرات: بدون نظر
72 بازدید بازدید

باهنر: نظر دادن درباره عملکرد جمهوری اسلامی باید به دور از افراط و تفریط باشد


به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، محمدرضا باهنر در چهارمین مجمع عمومی این جمعیت افزود: این رفتار واقعی و منصفانه سبب تداوم و تثبیت نظام خواهد شد. بر این اساس درخواست می‌کنم که کارنامه عادلانه و عالمانه از عملکرد جمهوری اسلامی ایران بر اساس واقعیات تدوین شود.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) زلزله عظیمی را در تاریخ معاصر ایجاد کرد که تاثیر آن در آینده تاریخ ایران ماندگار خواهد بود.
باهنر خاطرنشان کرد: دنیای شرق و غرب با مکاتب جداگانه‌ای که داشتند، امیدوار بودند که قرن ۲۱ را در حالی آغاز کنند که بویی و نامی از انسانیت و معنویت و اخلاق و مبدا و معاد نباشد اما پیروزی انقلاب اسلامی مانع آن شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: با پیروزی انقلاب، نظام سیاسی کشور تغییر کرد و مردم سالاری دینی جایگزین حکومت شاهنشاهی شد.
وی با بیان اینکه امام راحل(ره) تاکید داشتند در همه امور باید به رای مردم رجوع کرد و حتی نظام حاکم بر مردم را باید به رای خود مردم گذاشت، تاکید کرد: این بدان معناست که شالوده این نظام بر اساس یک تفکر اسلامی و بر مبنای آرای مردمی شکل گرفته است.
باهنر به تبدیل برخی نهادهای انقلابی به ارگان‌های دولتی اشاره کرد و گفت: این اقدام به سنگین و بزرگ شدن دولت انجامیده است.
وی در ادامه به پیشرفت های کشور در عرصه علمی اشاره کرد و گفت: ما اکنون در انرژی هسته‌ای، نانو، بایوتکنولوژی، هوا و فضا و بسیاری علوم روز جهان جزو چند کشور نخست جهان هستیم.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین افزود: با این حال هنوز در زمینه صنعت نیاز به بازنگری بیشتر داریم تا کشور را در ریل توسعه قرار دهیم و به این شیوه مشکل بیکاری را هم حل کنیم.
باهنر گفت: وقتی از بررسی واقع‌گرایانه نقاط قوت و ضعف کشور سخن می گوییم، منظورم همین موارد است؛ شناخت این نقاط و آگاهی داشتن از آنها، می‌تواند سبب برنامه‌ریزی برای تقویت نقاط قوت و سرمایه‌گزاری روی نقاط ضعف شود.
سیام**۶۹۸۴**
خبرنگار: امیر خان زاده**انتشار: کتایون لامع زاده

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 9347 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2034551 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر