جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۰
 |  15/ بهمن/ 1396 - 3:10
  |   نظرات: بدون نظر
89 بازدید بازدید

کشف بزرگترین محموله مواد مخدر/تکذیب ادعای یک نماینده علیه روحانی/ادامه بررسی بودجه۹۷ و…


در گزیده اخبار سیاسی ۱۵ بهمن بخوانید؛

کشف بزرگترین محموله مواد مخدر/تکذیب ادعای یک نماینده علیه روحانی/ادامه بررسی بودجه۹۷ و…

ضربه به بزرگترین محموله مواد مخدر در سال های اخیر، گفت‌وگوی تلفنی امیر حاتمی با وزیر دفاع افغانستان، روزشمار انقلاب؛ ۱۵ بهمن ۱۳۵۷، واکنش دفتر رئیس جمهور به ادعاهای یک نماینده مجلس، سه شنبه؛نشست خبری رئیس جمهور برگزار می شود، گزارش ایسنا از سومین روز بررسی بودجه ۹۷ ، برگزاری آزمون سردفتری اسناد رسمی به‌زودی و… از جمله اخبار سیاسی ایسنا در روز یکشنبه پانزدهم بهمن ماه ۱۳۹۶ است.

به گزارش ایسنا، وزارت اطلاعات از ضربه به بزرگترین محموله مواد مخدر در سال های اخیر خبر داد. سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان موفق شدند با رصد دقیق اطلاعاتی محموله کلان ۲۸۶۹ کیلو گرمی مواد مخدر که از خارج  وارد شده بود را کشف نمایند.

وزرای دفاع ایران و افغانستان در تماس تلفنی با بررسی تحولات امنیتی افغانستان بر مبارزه جدی با تروریسم در منطقه تاکید کردند. امیر حاتمی در این گفت‌وگو تصریح کرد: آمریکا تلاش دارد داعش را از مهلکه سوریه و عراق خارج و به افغانستان انتقال دهد.

همچنین سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم افتتاح ۱۰ موزه دفاع مقدس در استانهای مختلف کشور تاکید کرد: موزه‌های دفاع مقدس باید واقعیات دفاع مقدس را بدون تحریف و اغراق گویی در اختیار مردم و جوانان قرار دهد.

روزشمار انقلاب؛ ۱۵ بهمن ۱۳۵۷

یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۵۷؛ امروز خبری مبنی بر دیدار فرماندهان ارشد ارتش با امام خمینی منتشر شد. همچنین شاپور بختیار نخست‌وزیر رژیم شاه تاکید کرد که همه نظرات آیت‌الله خمینی را در لباس قانون تحقق می‌بخشد.

در آستانه ۲۲ بهمن، عباسعلی کدخدایی  سخنگوی شورای نگهبان نیز در کانال تلگرامی خود با انتشار عکس و مطلبی با عنوان «به بهانه ایام» یاد و خاطره پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

روابط عمومی دفتر رئیس جمهور ضمن تکذیب طرح برخی ادعاهای نادرست و سخیف از سوی یکی از نمایندگان نسبت به رئیس جمهوری، اینگونه اقدامات را نادیده گرفتن توصیه های رهبر معظم انقلاب، خلاف جایگاه والای مجلس شورای اسلامی و بازی در زمین بیگانگان و بدخواهان ایران اسلامی خواند.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی رئیس جمهور نیز از برگزاری نشست خبری روحانی با حضور خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این نشست خبری  ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه برگزار می شود.

همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز در مراسم افتتاح ۱۰ موزه دفاع مقدس در استان‌های مختلف کشور با اشاره به اینکه مسئولان کشور برای توانمندی دفاعی نیازی به مذاکره و توافق با هیچ قدرتی نخواهند داشت، گفت: اگر مقامی در این زمینه با ما صحبت کند، جواب او را قاطع، محکم و روشن می‌دهیم.

نمایندگان مجلس در سومین روز بررسی بودجه ۹۷ معافیت مالیاتی حقوق‌های کمتر از ۲ میلیون و۳۰۰ هزارتومان، مالیات پلکانی برای حقوق‌های بالاتر، تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون مالیات بر ارزش افزوده، هر مترمکعب فروش آب ۱۵ تومان، گران شدن قیمت برق در سال ۹۷ و … را مورد بررسی قرار دادند.

ابراهیم رضازاده رایزن سابق بازرگانی ایران درعراق با اشاره به برگزاری اجلاس بازسازی عراق در تاریخ ۲۳، ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه در کویت و اهمیت حضور ایران در این اجلاس اظهار کرد: در کنار اهمیت این حضور باید به این نکته توجه داشته باشیم که برخی از سرمایه‌گذاران ایرانی به دلایلی رغبت چندانی برای حضور در این اجلاس و سرمایه‌گذاری در عراق ندارند و تعداد محدودی از شرکت‌های ایرانی برای حضور در اجلاس بازسازی عراق در کویت اعلام آمادگی کرده‌اند.

آیت‌الله احمد جنتی در ابتدای جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با تاکید بر حرکت‌های انقلابی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی برای برخورد با فساد، اضافه کرد: اگرچه برخورد با شاخه‌های فساد لازم است، اما ریشه‌کنی آن ضروری‌تر است؛ چرا که در این صورت، شاخه‌ها هم خشک خواهد شد و این زمانی امکان‌پذیر است که نیروهای مبارزه کننده با فساد از عناصر انقلابی، مسلمان و ولایی گزینش شوند.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از برگزاری آزمون سردفتری اسناد رسمی به‌زودی خبر داد و خاطرنشان کرد: شرایط ثبت‌نام، تاریخ برگزاری آزمون و اطلاعات مربوط به آزمون، متعاقبا اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در یکصد و بیست و چهارمین نشست خبری با اهالی رسانه با توضیحی درباره اتمام حجت آملی‌لاریجانی با قضات متخلف با اشاره به تاکید بر معرفی اسامی و عکس قضات متخلف، گفت: این هشدار دنباله هشدارهای ریاست قوه قضاییه بود که اگر متخلفی پیدا شود و اگر جرمشان قطعی شد، به هر طریقی به مردم معرفی می شوند. سخنگوی قوه قضاییه همچنین وضعیت پرونده‌های برخورد قطار تبریز- مشهد، باقر نمازی و موضوع مافیای خودرو را تشریح کرد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 6669 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1975057 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر