پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۹
 |  15/ بهمن/ 1396 - 3:08
  |   نظرات: بدون نظر
36 بازدید بازدید

کاهش جمعیت زندانیان از سیاست های مهم قوه قضاییه است


به گزارش ایرنا، سیروس شیخ پور روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید زندان های استان قزوین با تاکید بر اجرای درست دستورالعمل کاهش جمعیت زندانیان در سطح استان ها،گفت: مدیریت بر اجرای این برنامه باید طوری باشد که خروجی آن برای جامعه مفید واقع شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: سازمان زندانها به عنوان یکی از متولیان اجرای طرح ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندانها، مصمم به مدیریت جدی و مناسب بر اجرای این دستورالعمل است.
شیخ پور خاطر نشان کرد: زندان جای مجرمین وجنایتکاران، سارقین و کسانی است که در جامعه ناامنی ایجاد می کنند و در عین حال با تدابیر درست و استفاده از احکام جایگزین، پای بسیاری از زندانیان به زندان باز نخواهد شد.
وی در ادامه گفت: وظیفه اصلی ما در سازمان زندان ها خدمت به کسانی است که به هر دلیل چه عمد و چه غیرعمد در حبس به سر می برند و باید دانست خانواده این افراد عائله نظام جمهوری اسلامی هستند.
شیخ پور بر خدمت رسانی مناسب به خانواده زندانیان تاکید کرد و همچنین گفت: اجرای برنامه های اصلاحی، تربیتی و فرهنگی به طور جدی در دستور سازمان زندان ها است چرا که این امور بر رفتار زندانیان تاثیر مثبت دارد.
در ادامه این مراسم محمدعلی محمدی به عنوان مدیرکل جدید امور زندان های استان قزوین معرفی شد.
در این مراسم همچنین از خدمات حمیدرضافراست طلب مدیرکل سابق زندان های استان قزوین تجلیل به عمل آمد.
۳۰۱۳
انتشار دهنده: رضا اولادی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 5639 بازدید

بازدید دیروز: 17432 بازدید

بازدید کل : 1720503 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر