سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۸
 |  14/ بهمن/ 1396 - 9:04
  |   نظرات: بدون نظر
43 بازدید بازدید

کانون سردفتران و دفتریاران خراسان شمالی نیازمند حمایت ویژه است


به گزارش ایرنا حجت الاسلام اسدالله جعفری شنبه شب در افتتاح کانون سردفتران و دفتر یاران استان اظهارکرد: امیدواریم سازمان اسناد و املاک کشور ومسئولان مربوطه در استان به آنچه که دراین کانون مورد نیاز است مانند زیرساخت هاو تجهیزات فراهم کنند تا شاهد توفیقات خوبی در استان باشیم.
وی با اشاره به قانون جامع حدنگار (کاداستر) ادامه داد: باید دولت درآمد حاصل از اجرای این قانون را به سازمان ثبت اسناد و املاک واگذار کند تا در اجرای این طرح موفقیت های خوبی حاصل شود.
حجت الاسلام جعفری گفت: سازمان اسناد و املاک کشور امروز یکی از سازمان هایی است که مسئولیت و ماموریت راهبردی دارد.
وی با بیان اینکه باید دهه فجر را به عنوان شب های قدر انقلاب قدربدانیم گفت: ارزش این ایام را باید براساس ارزش واقعی آن انجام دهیم و در مقام پاسداشت و صیانت از این ارزش ها تلاش کنیم.
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشورنیز گفت: افتتاح کانون سردفتران و دفتر یاران خراسان شمالی موجب خیر و برکت و مرتفع شدن بسیاری از مشکلات و تحول شده است.
سید محمد هاشمی مقدم نیز با اشاره به عدم تخصیص بودجه در مجلس شورای اسلامی برای طرح کاداستر اظهارکرد: اگر این طرح اجرا نشود امکان تحولی در این حوزه وجود ندارد.
وی از نمایندگان خواست تا این موضوع را در مجلس مطرح کنند و ادامه داد: اجرای قانون کاداستر تحول بزر گی در تثبیت مالکیت و اموال مردم و اراضی ملی است اما آن قانون و مبنایی که برای هزینه کرد و برای اجرای آن هست، سالانه به شکل های مختلف در حال خرج کردن در جاهایی به جز سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است.
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشوراز مسئولان مربوطه درخواست کرد که سازمان ثبت اسناد و املاک را در این زمینه حمایت کنند تا این وظیفه را به انجام برساند.
وی همچنین گفت: ثبت الکترونیک و ثبت آنی در فرآیندهای ثبتی در دفاتر اسناد رسمی تحول بزرگی در این بخش ایجاد کرده که این با همت سردفتران و دفتر یاران محقق شده است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی ? @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
ع/ ۶۰۴۲ انتشار: سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 5052 بازدید

بازدید دیروز: 18310 بازدید

بازدید کل : 1810751 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر