پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۹
سرویس: مقالات
 |  14/ بهمن/ 1396 - 11:01
  |   نظرات: بدون نظر
51 بازدید بازدید

نخست وزیر پیشین نپال: همه کشورها باید برای رسیدن به ثبات در خاورمیانه تلاش کنند


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ژالانت خانال روز شنبه در دومین روز بیست و نهمین کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی اظهارداشت: احزاب و تشکل ها می توانند نقش مهمی در مقابله با افراطی گری و تروریسم ایفا کنند.
وی با بیان این که سیستم های سیاسی می‌توانند در رشد و توسعه کشورها کمک های شایانی داشته باشند، ادامه داد: با برنامه ریزی باید به ماموریت هایی که در زمینه توسعه کشورهای داریم، به درستی عمل کنیم.
نخست وزیر سابق نپال یادآور شد: سیستم های سیاسی می توانند مردم را برای اهداف مهم تقسیم بندی کنند، امیدوارم با برنامه ریزی جدی بتوانیم نقش احزاب را تقویت کنیم.
بژالانت خانال با تاکید بر این که احزاب باید در کنار هم قرار باشند و مذاکره کنند، گفت: در نپال احزاب سیاسی موقعیت مناسبی دارند و می توانند نقش مهمی در عرصه های مختلف ایفا کنند.
وی خاطرنشان کرد: همه می دانیم خاورمیانه با مشکلات فراوانی مواجه است و تروریست ها هم بحران هایی را به وجود آورده اند که ما برای از بین بردن افراطی گری باید همکاری بسیاری داشته باشیم تا بتوانیم تمدن راه ابریشم را دوباره احیا کنیم.
نخست وزیر سابق نپال تاکید کرد: با همکاری می توانیم به رونق اقتصادی دست یابیم.
به گزارش ایرنا، بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی(ICAPP) و دومین کنفرانس ویژه 'راه ابریشم' از روز گذشته با حضور شخصیت های سیاسی و حزبی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مختلف جهان در محل سالن اجلاس سران برگزار می شود.
این کنفرانس بین المللی عصر امروز به کار خود پایان می دهد.
سیام**۹۳۱۴**۶۰۸۴
خبرنگار: امیر خان زاده**انتشار:مهرنوش خانزائی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 14488 بازدید

بازدید دیروز: 15786 بازدید

بازدید کل : 1852892 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر