دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۸
 |  14/ بهمن/ 1396 - 4:43
  |   نظرات: بدون نظر
53 بازدید بازدید

قوه قضاییه به دلیل جدیت در صیانت از نظام، هدف دشمنان قرار گرفته است


رئیس کل دادگستری استان کردستان:

قوه قضاییه به دلیل جدیت در صیانت از نظام، هدف دشمنان قرار گرفته است

رئیس کل دادگستری کردستان گفت: هر جایی که دشمنان، نظام را مورد هدف قرار می‌دهند به دلیل جدیت در صیانت از نظام است.

به گزارش ایسنا، علی‌اکبر گروسی در آیین افتتاحیه ساختمان اداری- تجاری انجمن حمایت از زندانیان کردستان، اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان در کردستان پیشینه‌ای به قدمت انقلاب دارد و همواره در خدمت خانواده‌های محروم زندانیان بوده است.

وی در ادامه ضمن یادآوری اقدامات امام خمینی (ره) برای انقلاب و حفظ نظام، از مسئولان استان خواست تا با ادامه راه امام در جهت صلاح مردم اقدام کنند.

رییس کل دادگستری کردستان انقلاب اسلامی را انقلابی جهانی و امید مستضعفان دانست و عنوان کرد: مدیران و مسئولان نظام در راستای حفظ ارزش‌های اسلام و ایران وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه مردم وظایف خود را برای حفظ نظام انجام داده‌اند، تصریح کرد: اگر مشکلی وجود دارد، تکلیف مسئولان است و باید بر اساس وظایف و رسالتی که امام و رهبری برای آنها تعیین کرده‌اند، گام بردارند.

گروسی، قوه قضاییه را پشتیبان مردم و مایه آرامش آنها دانست و ذکر کرد: دشمنان ایران و اسلام هر جا که اقدام به تخریب می‌کند به طور قطع نظام در آنجا کار خود را به درستی انجام داده است و امروز قوه قضاییه را به این دلیل نشانه گرفته‌اند.

وی بیان کرد: معتقد به نظارت در همه بخش‌ها هستیم و قوه قضاییه نیز همواره تحت نظارت بوده و برای بقای نظام و صیانت از مردم تلاش کرده و به همین دلایل همواره در معرض نشانه‌های دشمن بوده است.

رییس کل دادگستری استان کردستان با تاکید بر ضرورت تاکید بیشتر بر پیشگیری، خاطرنشان کرد: امروز با حجم گسترده پرونده‌ها در قوه قضاییه مواجهیم که تلاش‌های عالمانه‌ای برای پیشگیری و جلوگیری از افزایش این آمار، انجام شده است.

وی اعلام کرد: در راستای کمک به دولت و در جهت تحقق استانی عاری از جرم و بزهکاری، مطالبه گری را آغاز کردیم و اگر جایی به دلیل عملکرد نامطلوب مدیران مشکلی وجود داشته باشد در جلسات مختلف با مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد و این یکی از اقدامات مهم انجام شده در جهت پیشگیری از سوی قوه قضاییه است.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 6326 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2031530 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر