پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰
 |  14/ بهمن/ 1396 - 2:05
  |   نظرات: بدون نظر
49 بازدید بازدید

ظرفیت های فضای مجازی در پیشبرد اهداف نظام قرار گیرد


ناصر عتباتی روز شنبه در همایش فصلی قضات استان ، همچنین بر لزوم نظارت و مدیریت بر فضای مجازی تاکید کرد و افزود: با شفاف سازی و مقابله با شایعات در فضای مجازی و اطلاع رسانی دقیق از جریانات و رویدادها می توانیم بر افکار عمومی تاثیرگذار باشیم.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان نیز در این جلسه با تشریح اهمیت مقوله پیشگیری از وقوع جرم گفت: آسیب های اجتماعی هر موضوع و پدیده اجتماعی است که اخلاق و معنویت و نظم واجتماعی را بر هم می زند.
یوسف خدادادی با اشاره به مهم ترین آسیب های اجتماعی اظهار کرد: طلاق ، اعتیاد ، حاشیه نشینی و خشونت بعنوان چهار آسیب اجتماعی اولویت دار کشور و استان است و برنامه ریزی دقیق و ارائه راهکارهای عملی با آنها بسیار اساسی است.
او افزود: با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه ها باید در رفع و کاهش این مشکلات ورود جدی تری داشته باشیم.
به گزارش ایرنا از دادگستری اردبیل ، رئیس کل دادگستری استان اردبیل هم با قدردانی از قضات و کارمندان که با کار جهادی در دستگاه قضایی، شبانه روز در راستای رسالت خطیر قوه قضاییه تلاش می کنند، گفت: رعایت نظم و انضباط اداری ، تکریم ارباب رجوع و نظارت مستمر و دقیق بر زیر مجوعه ها و تسریع و دقت در رسیدگی ها باید بیش از پیش سرعت بگیرد.
حجت الاسلام محمدعلی مقاصدی همچنین بر لزوم حمایت از واحدهای تولید و اشتغال در استان تاکید کرد و افزود: تلاش دستگاه قضایی استان بر این است تا از هر اقدامی که منجر به تعطیلی و توقف واحد تولیدی شود، جلوگیری کند تا از این طریق بتوان از اشتغال و رونق تولید در استان حمایت کرد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:عارف شیرزاد
۶۰۱۸/ ۱۲۵۷

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 10623 بازدید

بازدید دیروز: 15786 بازدید

بازدید کل : 1849027 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر