شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۶
سرویس: مقالات
 |  14/ بهمن/ 1396 - 12:43
  |   نظرات: بدون نظر
71 بازدید بازدید

استاد دانشگاه بین المللی مالزی:با کمک احزاب می توانیم به منافع مشترک دست یابیم


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، راژا روپیا عبدالله روز شنبه در بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب سیاسی و دومین کنفرانس ویژه راه ابریشم تصریح کرد: مالزی می تواند در این مسیر نقش مهمی را ایفا کند و راه ابریشم می تواند یکی از پر رفت و آمدترین مسیرهای اقتصادی باشد و حتی می توانیم بین مردم از این طریق با هم مرتبط شده تا به صلح پایدار دست یابیم.
وی خاطرنشان کرد: کشور مالزی برای گسترش راه ابریشم تلاش های بسیاری کرده است که در این مسیر برنامه ویژه ای دارد و در آن برقراری ارتباط برای رسیدن به اقتصاد پایدار از اصول مهم است.
وی با تاکید بر این که مالزی و چین می توانند در مسیر پیشرفت آسیا موثر باشند، افزود: برای کشور مالزی فرصت های زیادی برای تولید غذای حلال و حمل و نقل ایجاده شده است تا فرصت های مختلف اقتصادی را برای کشورهای خود ایجاد کند.
این استاد دانشگاه بین المللی مالزی افزود: برای توسعه ارتباطات حمل و نقلی مالزی، به دنبال توسعه روابط با کشورهای حوزه جاده ابریشم هستیم.

**ارتباط احزاب برای رسیدن به آسیایی خوشبخت و زیبا
عضو حزب امید ژاپن نیز در این نشست گفت: باید برای امیدواری در آسیا ارتباط بین شرق و غرب کره زمین ایجاد شود و برای رسیدن به آسیایی خوشبخت و زیبا احزاب باید باهم ارتباط بیشتری داشته باشند.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، کنیچی سوزوکی تصریح کرد: احیای راه ابریشم می تواند زمینه برای ارتباط بین کشورهای مختلف نقش موثری داشته باشد.
وی به تلاش کشورهای مختلف برای کاهش گازهای گلخانه ای اشاره کرد و ادامه داد: باید در این مسیر تلاش زیادی انجام شود و برای رسیدن به این موضوع احتیاج به تغییر زیرساخت های جهانی هستیم.
وی با یادآوری این که باید در کنارهم بتوانیم آسیایی زیبا ایجاد کنیم، گفت: برای رسیدن به این موضوع باید ارتباط بین کشورهای منطقه ای، راحت تر ایجاد شود.
به گزارش ایرنا، بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی(ICAPP) و دومین کنفرانس ویژه 'راه ابریشم' از روز گذشته با حضور شخصیت های سیاسی و حزبی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مختلف جهان در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است.
این نشست بین المللی عصر امروز به کار خود پایان می دهد.
سیام**۹۱۰۳**۱۳۳۶
خبرنگار: حمید شهریاری**انتشار:مهرنوش خانزائی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 11046 بازدید

بازدید دیروز: 12672 بازدید

بازدید کل : 1644389 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر