جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴
سرویس: مقالات
 |  13/ بهمن/ 1396 - 4:44
  |   نظرات: بدون نظر
73 بازدید بازدید

نماینده حزب ای کی ترکیه:مبارزه با افراطی گری با فکر جمعی قابل اجرا است


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ‘عفیف دمیرکیران’ روز جمعه در بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب سیاسی و دومین کنفرانس ویژه راه ابریشم اظهار داشت: عدالت و توسعه باید برای همه باشد و نه اینکه برای برخی باشد.
وی ادامه داد: وقتی به عنوان یک حزب سیاسی به همه مردم به یک چشم نگاه می کنیم مردم نیز با همین دید به شما می نگرند و شما را عامل خود برای توسعه عدالت می دانند.احزاب سیاسی باید موقعیت برای محو افراطی گری ایجاد کنند.
نماینده حزب ای کی ترکیه گفت: تروریست و افراطی گری در منطقه ما وجود دارد و ما در حال جنگ با افراطی گری در کشورهای خود هستیم؛من از کشورهایی که با افراط گرایان به مبارزه پرداختند تشکر می کنم.
عفیف دمیر خاطر نشان کرد: مبارزه با افراطی گری تنها با همکاری و فکر دسته جمعی ایجاد می شود ولی متاسفانه تروریسم و افراطی گرایی در کنار جاده قدیمی ابریشم رشد کرده است.
وی تاکید کرد که: باید از خودمان در برابر تروریست ها و افراط گرایان دفاع کنیم و همه احزاب سیاسی باید صلح پایدار ایجاد کنند.
به گزارش ایرنا، بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی(ICAPP) و دومین کنفرانس ویژه 'راه ابریشم' صبح امروز –جمعه- با حضور سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه در محل سالن اجلاس سران با حضور شخصیت های سیاسی و حزبی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مختلف جهان آغاز به کار کرد.
این کنفرانس به میزبانی حزب موتلفه اسلامی با مشارکت صد نفر از رهبران، دبیران کل و مقامات ارشد ۴۰ حزب و سازمان سیاسی از ۲۵ کشور آسیایی و نیز مسوولان سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی آغاز به کار کرده است.
شرکت کنندگان در این رویداد بین‌المللی در نشست‌های مختلف در سه موضوع اصلی 'نقش احزاب در کاهش تنش‌ها و مواجهه با افراط‌گرایی، احزاب و توسعه پایدار شهری و نقش احزاب در توسعه سیاسی، تبادل فرهنگی و گسترش مبادلات تجاری در مسیر راه ابریشم' سخنرانی می‌ کنند.
سیام**۹۱۰۳**۱۴۴۰
خبرنگار: حمید شهریاری** انتشار: گلشن

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 10016 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1978404 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر