جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۳
سرویس: مقالات
 |  13/ بهمن/ 1396 - 6:48
  |   نظرات: بدون نظر
69 بازدید بازدید

رییس اتحادیه احزاب آفریقایی:مقابله با افراطی گری کاری زمانبر است


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ‘نفیع علی نفیع’ روز جمعه در بیست و نهمین کمیته کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی و دومین کنفرانس ویژه راه ابریشم افزود: رسیدگی به این مشکلات کار راحتی نیست و کار سختی است.
وی ادامه داد: متاسفانه جریانی در دنیا برای ترس از اسلام ایجاد شده است، ولی تعداد مسلمانان چندین برابر آنها است.بطور خاص این افراط گرایان نتوانسته اند کار خود را پیش ببرند.
وی تصریح کرد: درباره چالش ها و تنش ها موجود باید تدبیرخاصی صورت گیرد. پیوستگی اجتماعی را افراطی گری، از بین می برد و باید احزاب سیاسی در این زمینه ورود پیدا کرده تا بتوانند به ایده مشترکی برسند.
وی خاطر نشان کرد: برای رسیدن و تشخیص افراطی گری باید برنامه های آنها را شناسایی کنیم و ایده های آنها را بشناسیم تا راهکار درستی را اجرا کنیم.
علی نفیع تصریح کرد: احزاب سیاسی و دولت ها می توانند درخصوص این زمینه می توانند راهکارهای خود را ارایه داده و پیش ببرند.
وی با بیان اینکه احزاب مختلف سیاسی می توانند در این زمینه از برنامه های مختلف استفاده کنند، اظهار داشت: در نتیجه همکاری های مختلف بین احزاب سیاسی یک عمل و کاربرد ضروری است که می تواند بین احزاب سیاسی اتفاق افتد.
علی نفیع تصریح کرد: در واقع اتحادیه آفریقا می تواند در این زمینه برای رسیدن به صلح پایدار در آفریقا تاثیر گذار باشد و می تواند نمونه ای برای رسیدن به صلح باشد.شرکت و فعالیت خاص در سازمان مختلف بین المللی، تاثیر گذار است تا بتوان به صلح و توسعه پایدار دست یابیم.
به گزارش ایرنا، بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی(ICAPP) و دومین کنفرانس ویژه 'راه ابریشم' صبح امروز –جمعه- با حضور سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه در محل سالن اجلاس سران با حضور شخصیت های سیاسی و حزبی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مختلف جهان آغاز به کار کرد.
این کنفرانس به میزبانی حزب موتلفه اسلامی با مشارکت صد نفر از رهبران، دبیران کل و مقامات ارشد ۴۰ حزب و سازمان سیاسی از ۲۵ کشور آسیایی و نیز مسوولان سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی آغاز به کار کرده است.
شرکت کنندگان در این رویداد بین‌المللی در نشست‌های مختلف در سه موضوع اصلی 'نقش احزاب در کاهش تنش‌ها و مواجهه با افراط‌گرایی، احزاب و توسعه پایدار شهری و نقش احزاب در توسعه سیاسی، تبادل فرهنگی و گسترش مبادلات تجاری در مسیر راه ابریشم' سخنرانی می‌ کنند.
سیام**۹۱۰۳**۱۴۴۰
خبرنگار: حمید شهریاری** انتشار: گلشن

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 13521 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1981909 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر