پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۲
سرویس: مقالات
 |  13/ بهمن/ 1396 - 11:07
  |   نظرات: بدون نظر
75 بازدید بازدید

حبیبی:نیازمند گفت وگوی بیشتراحزاب درآسیا برای پیشرفت هستیم


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،محمد نبی حبیبی امروز جمعه در بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی و دومین کنفرانس ویژه راه ابریشم افزود:حزب موتلفه اسلامی با بیش از نیم قرن در سپهر سیاسی ایران فعال است.
وی افزود:این اجلاس در کشوری برگزار می شود که پیشگام مردمسالاری دینی و تاسیس پارلمان است و بزرگترین انقلاب مردمی جهان در قرن گذشته را آفریده است.
حبیبی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با توکل به خدا و پشتوانه مردمی در طول ۴ دهه گذشته از بیشترین تعداد اعضا در احزاب برخوردار بوده است.
وی خاطرنشان کرد: احزاب نقش ارزنده ای در پیشرفت جمهوری اسلامی دارد و این حزب همانگونه که در ۵۴ سال پیش که به دست امام خمینی تشکیل شد، امروز نیز در مسیر پیشرفت و آبادانی راه خود را ادامه می دهد.
حبیبی تصریح کرد: ما اعتقاد راسخ داریم که در سطح داخلی و بین المللی نیازمند گفت و گوی بیشتر بین احزاب برای ساخت دنیای بهتر برای مردمان خود هستیم.
وی ادامه داد: مردمان غرب آسیا نیازمند صلح برای پیشرفت هستند.سران احزاب مختلف در فلسطین و یمن و افغانستان، بحرین، عراق و پاکستان با بمب گذاری تروریستی مواجه هستند.برای تغییر این وضعیت باید تلاش بیشتری در مسیر صلح و توسعه انجام دهیم.
به گزارش ایرنا، بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی(ICAPP) و دومین کنفرانس ویژه 'راه ابریشم' صبح امروز –جمعه- با حضور سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه در محل سالن اجلاس سران با حضور شخصیت های سیاسی و حزبی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مختلف جهان آغاز به کار کرد.
سیام**۹۱۰۳** ۳۰۷۰**۱۴۴۰
خبرنگار: حمید شهریاری** انتشار دهنده: گلشن

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1686 بازدید

بازدید دیروز: 14175 بازدید

بازدید کل : 1730725 بازدید

افراد آنلاین: 5 نفر