جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۰
سرویس: مقالات
 |  13/ بهمن/ 1396 - 3:58
  |   نظرات: بدون نظر
85 بازدید بازدید

امام جمعه رودهن: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی احیا اسلام و قرآن بود


حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدرضا مدیح روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر رودهن که با حضور نمازگزاران در مسجد علی ابن ابی طالب (ع) این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: امروز دومین روز از دهه مبارک فجر است که به انقلاب اسلامی، تقویت قرآنی، تحکیم بنیاد خانواده و منزلت زن مسلمان نامگذاری شده و می توان یکی از برکات و دستاوردهای انقلاب را ترویج فعالیت های قرآنی در کشور دانست.
وی با بیان اینکه بخش رودهن در برگزاری برنامه های قرآنی و توسعه موسسه های قرآنی اقدامات ارزشمندی انجام داده است، بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) که با هدف خدمت به محرومان و نیازمندان از دوران انقلاب اسلامی در کشور ایجاد شده، در بخش رودهن به صورت نمایندگی فعالیت می کرد که طی روزهای گذشته شاهد استقلال این مرکز خدماتی و حمایتی به صورت مستقل در منطقه بودیم که لازمه رونق آن حمایت همه مسئولان و مردم است.
خطیب جمعه رودهن به اقدامات صورت گرفته توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات بخش رودهن اشاره کرد و گفت: سهم ستاد بازسازی عتبات عالیات بخش رودهن یک میلیارد ریال در سال‌جاری است که بر اساس برنامه‌ریزی تا پایان سال می‌بایست یک میلیارد ریال را به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران تحویل دهند و بیش از نیمی از این مبلغ آماده و واریز شده است.
این مقام مسئول با اشاره به برنامه های ستاد دهه فجر بخش رودهن نیز بیان کرد: دهه مبارک فجر بهترین زمان برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی است که برگزاری یادواره ۱۸ شهدا بخش رودهن از جمله این برنامه های مهم بود که برگزار شد.
حجت الاسلام مدیح با اشاره به اینکه ایام دهه فجر بهترین فرصت برای بیان اقدامات و فعالیت هایی است که در راستای خدمات رسانی به مردم صورت می گیرد ، گفت: ملت ایران همواره و در تمامی صحنه ها حضور پرشور داشته و دارد و انشالله در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور و شعور خود حماسه دیگر می آفرینند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/۷۲۴۶/ ۱۵۳۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 12415 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1980803 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر