دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۱
سرویس: مقالات
 |  12/ بهمن/ 1396 - 1:11
  |   نظرات: بدون نظر
78 بازدید بازدید

حفظ انسجام و همدلی مهمترین نیاز کشور در شرایط کنونی است


به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز پنجشنبه در آیین نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه فرزانگان شهر ایلام اظهار کرد: امروز پس از گذشت نزدیک به چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، کشورمان در اوج قله های عزت و افتخار قرار دارد و قدرت و نفوذ ایران اسلامی در سطح ملی و بین المللی روز به روز بیشتر می شود و دشمنان از این همه عزت و سربلندی و تاثیرگذاری وحشت دارند.
وی افزود: سران استکبار و نظام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فکر می کردند که انقلاب اسلامی شکننده است و با تحمیل جنگ هشت ساله تلاش کردند نظام نوپای اسلامی را به خطر بیندازند و بعد از آن دست به دامن جنگ اقتصادی در قالب تحریم‌های اقتصادی شدند، اما هیچگاه نتوانستند موفق شوند.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام با اشاره به تحریم های جدید آمریکا برای مبارزه با ملت ایران و انقلاب اسلامی یادآور شد: این نخستین تحریم ایران توسط غرب نیست، کشورمان سال هاست که در تحریم استکبار جهانی به سر می برد، درست از همان زمان که انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران شکل گرفت.
نوذری تاکید کرد: در این مدت ایران اسلامی به جهانیان نشان داده که اعمال تحریم ها نه تنها چیزی از قدرت و پیشرفت آن نکاسته، بلکه روز به روز بر پیشرفت ها و خودکفایی کشورمان در تمامی عرصه های علوم افزوده است.
وی گفت: در عرصه نبرد سیاسی و دیپلماتیک ایران در منطقه فعال، موثر و اثرگذار است، امروز انقلاب اسلامی به درختی تناور و تاثیرگذار در معادلات سیاسی جهان تبدیل شده و هیچ کاری در منطقه خاورمیانه بدون در نظر گرفتن نقش ایران امکان‌پذیر نیست.
معاون استاندار ایلام وحدت کلمه را رمز تداوم نظام و انقلاب دانست و اضافه کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند حفظ وحدت از اوجب واجبات است، امروز می بینیم که سران استکبارش با اقدامات خود ثابت کردند که نقشه اصلی دشمنان اسلام وحدت شکنی در جامعه اسلامی است.
نوذری با بیان اینکه وحدت مردم ایران در آستانه‌ ۴۰ سالگی انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن خود را نشان خواهد داد، گفت: مردم در این روز با تمام توان خود وحدت ایران اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام نیز در آیین گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی پوشش تحصیلی در استان نزدیک به ۱۰۰ درصد است.
علی بیرانوند توسعه مشارکت‌های همگانی، راه‌اندازی مراکز پژوهشی، توسمعه مراکز مهارتی و حرکت به سمت هر دانش‌آموز یک مهارت را از مهمترین برنامه‌های دولت در این عرصه عنوان کرد.
زنگ انقلاب در ایلام ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه صبح روز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور به مناسبت سالروز ورود امام راحل(ره) به میهن اسلامی و با حضور مسئولان استانی به صورت نمادین در مدرسه دخترانه فرزانگان شهر ایلام نواخته شد.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
۳۰۳۲/۶۱۱۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 14031 بازدید

بازدید دیروز: 18315 بازدید

بازدید کل : 1919883 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر