یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۳
سرویس: مقالات
 |  12/ بهمن/ 1396 - 4:31
  |   نظرات: بدون نظر
89 بازدید بازدید

باهنر: امام راحل تنها کسی بود که تعیین نوع حکومت را هم به مردم سپرد


به گزارش خبرنگار حوزه احزاب ایرنا، محمدرضا باهنر عصر پنجشنبه در نخستین کنگره سراسری حزب همدلی مردم تهران در کانون توحید اظهار داشت:
امام راحل تنها کسی بودند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خواستار سوال از مردم برای تعیین نوع حکومت خود شدند و متعاقب آن رفراندوم برگزار شد و در وهله نخست نظام سیاسی کشور تغییر کرد.
وی تاکید کرد:باید برای چهلمین سال استقرار نظام جمهوری اسلامی آماده شویم و به یک جمع بندی و ارائه کارنامه ای برسیم که هم عالمانه و هم عادلانه و واقعی باشد. شجاعت اقرار به قصورها را داشته باشیم و موفقیت هایی را هم که بعضا به معجزه شبیه است به طور واقعی ترسیم کنیم.
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: کارهای نشده و فهرست مطالبات به نتیجه نرسیده قاعدتا بلندتر و طولانی تر از فهرست کارهای انجام شده است.
باهنر گفت: یک سری رفتارها، رفتارهای تطبیقی است و امروزمی پرسید اگر اکنون همان نظام قبلی بود ، کجا بودیم و یا اگر چند موفقیت را می شماریم این سوال مطرح می شود که همه کشورها پیشرفت کرده اند. تمامی حکومت ها علاقمند به رشد شاخص های اصلی کشورشان هستند حتی دیکتاتورها علاقه ندارند که شاخص های کلی کشورشان تنزل داشته باشد و یا به قهقرا برود.
وی اظهار داشت: بعد از ۲۰۰ سال جنگ علیه ایران اولین جنگی بود که حاکمیت ایران با یک همسایه درگیر شد. هشت سال جنگیدیم و شهید دادیم اما در پایان جنگ برای نخستین بار در طول تاریخ حتی یک وجب از خاک کشورمان جدا نشد .این باعث شد که روی مساله دفاع و امنیت کشور کار جدی کنیم و امروز از نظر دفاعی در وضعیت خوبی قرار داریم.
این خبر در حال تکمیل است
سیام ۶۹۸۴ – خبرنگار امیر خان زاده

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 14700 بازدید

بازدید دیروز: 17843 بازدید

بازدید کل : 1902237 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر