چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۱
 |  12/ بهمن/ 1396 - 11:11
  |   نظرات: بدون نظر
361 بازدید بازدید

آموزش داوری با هدف بررسی چالش های قاضی و وکیل درالبرز برگزار شد


آرش ذوالفقار رئیس مرکز داوری اتاق بازرگانی البرز گفت: فراگیری آموزش های ضروری در زمینه چگونگی رفع چالش های عملی بین ‘قاضی’ و ‘وکیل’ در رسیدگی به دعاوی ، زمینه را برای افزایش کیفی رسیدگی به اختلافات و دعاوی فعالان اقتصادی در مرکز داوری فراهم می آورد.
وی از این سمینار به عنوان پربارترین سمینار آموزشی کشوری نام برد که می تواند بسیاری از ابهامات و نارسایی ها در مسیر رسیدگی به پرونده های اختلافات فعالان اقتصادی درحوزه داوری اتاق بازرگانی استان را برطرف نماید.
وی تعامل، همکاری و هماهنگی میان قضات دادگستری و مرکز داوری اتاق بازرگانی البرز را بسیار مطلوب دانست وگفت: این کارگاه با استقبال دستگاه قضایی استان همراه شد.
ذوالفقار اظهارکرد: در زمان حاضر مرکز داوری اتاق بازرگانی البرز برای رسیدگی بدون نقص و به موقع پرونده های فعالان اقتصادی از آمادگی کامل برخوردار است .
وی اظهار امیدواری کرد با برگزاری این سمینار آموزش تخصصی در استان البرز ، زمینه برای برگزاری اینگونه سمینارها در سایر استان های کشور مهیا شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا دکتر سید مفید کلانتریان قاضی سابق ، استاد دانشگاه و عضو دیوان داوری اتاق بازرگانی ایران مدرس این سمینار آموزشی بود که به تدریس راهکارها و شیوه های رسیدگی قضات و وکلا به اختلافات و دعاوی در مراکز داوری پرداخت.
دراین سمیناررئیس کل دادگستری البرز، دادستان کرج و بیش از ۱۹۰ نفر از قضات و کارمندان دادگستری استان ، رئیس و اعضای هیات مدیره اتاق بازرگانی و مرکز داوری البرز حضور داشتند.
اتاق بازرگانی البرز که بیش از ۳ هزارو۵۰۰ واحد تولیدی صنعتی زیر پوشش دارد بشخی از فعالیت های خود را به موضوع مشکلات حقوقی صنایع اختصاص داده است.
۷۴۱۱/ ۶۱۵۵خبرنگار:سیده فرناز مرتضوی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 11158 بازدید

بازدید دیروز: 16919 بازدید

بازدید کل : 1833776 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر