دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۷
 |  11/ بهمن/ 1396 - 10:44
  |   نظرات: بدون نظر
51 بازدید بازدید

۶۰ مرکز غیر مجاز عرضه دام و طیور در چرداول ساماندهی شدند


جبار فیضی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تعداد زیادی کشتار دام غیر مجاز در سطح شهرستان بویژه بخش شباب بدلیل موقعیت جغرافیایی به مردم عرضه می شد که با توجه به مسائل بهداشتی، آثار روحی آن در سطح جامعه بویژه کودکان و تاکید مدیران استانی و شهرستان ساماندهی این مراکز در اولویت کاری قرار گرفت.
وی افزود: جلسات متعددی با عرضه کنندگان دام و طیور با حضور فرماندار شهرستان برگزار و ضمن توجیه تمام موارد قانونی ضمن تذکرات خواستار تعامل آنان شدیم که در این موضوع همراهی خوبی از جانب فروشندگان گوشت قرمز و مرغ صورت گرفت.
رئیس اداره دامپزشکی چرداول تاکید کرد: ۴۵ واحد عرضه دام و ۱۵ واحد عرضه طیور در مدت اجرای این طرح ساماندهی شدند و همچنین چهار انبار توزیع کننده غیرمجاز مرغ نیز پلمب شد.
فیضی یادآور شد: هم اکنون ۵۰ قصاب شهرهای سرابله ، شباب و روستای زنجیره سفلی در کشتارگاه صنعتی سرابله با حضور کارشناسان دامپزشکی و شبکه بهداشت دام های خود را کشتار کرده و در سطح شهرستان به فروش می رسانند.
وی همچنین از معرفی ۲۰ متخلف به مراجع قضایی جهت انجام سیر قانونی و برخورد قضایی خبر داد.
فیضی بر نظارت و بازرسی بر کشتار دام و طیور در طول ایام هفته از ساعت ۶ صبح تا هفت غروب و نظارت کامل بر کشتارگاه دام سرابله تاکید کرد.
شهرستان ۵۹ هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در ۳۰ کیلومتری ایلام قرار دارد.
خبرنگار: رضا آزادی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
۷۱۷۶/۶۱۱۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 6713 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2031917 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر