چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۷
 |  11/ بهمن/ 1396 - 9:04
  |   نظرات: بدون نظر
66 بازدید بازدید

تذکرجدی قاضی سراج به ایرلاین‌ها / هیچ تأخیری قابل قبول نیست


به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان سازمان بازرسی کل کشور، قاضی سراج با اشاره به بازدید امروز (چهارشنبه) از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) اظهار کرد: شاهد تأخیر چندین پرواز و سرگردانی مسافران بودیم که دستور انجام پرواز فوق العاده در رابطه با آن‌ها صادر شد و پرواز انجام گرفت.
وی با اشاره با ساعت‌ها معطلی مسافران ایرانی و خارجی در این فرودگاه بین المللی تصریح کرد: دراین خصوص به کلیه ایرلاین‌ها تذکرجدی داده شد که پروازهای برنامه‌ای امروز باید بدون تأخیر و سر وقت مقرر انجام شود و همچنین پروازهای قبلی که تأخیر داشتند، باید به سرعت برای آنها پرواز جایگزین در نظر گرفته شود و در باره اسکان و پذیرایی مناسب مسافران باقیمانده نیز تمهیدات لازم اتخاذ شود تا هیچ مسافری در فرودگاه بلاتکلیف نماند.
قاضی سراج با اشاره به صدور دستورات لازم در رابطه با برف روبی پارکینگ‌ها و معابر پیرامون فرودگاه افزود: اقدامات صورت گرفته کافی نبوده و نسبت به تسریع در پاکسازی و برف روبی تذکر لازم داده شد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به هماهنگی صورت گرفته با تعزیرات حکومتی استان تهران اظهارکرد: مقرر شد تیمی از تعزیرات حکومتی استان تهران با استقرار در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) نسبت به گران‌فروشی غرفه‌های فروشگاهی و خدماتی داخل ترمینال‌ها و قسمت ترانزیت فرودگاه ورود کرده و با غرفه‌داران متخلف برخورد قاطع صورت پذیرد و در صورت لزوم در خصوص قرارداد آنها تجدید نظر گردد.
وی درباره برخی اخبار مبنی بر کرایه‌های نامتعارف تاکسی‌های فرودگاه نیز خاطرنشان کرد: گزارش‌ها در این رابطه در حال بررسی است، البته کرایه یک میلیونی احراز نشد، ولی کرایه‌هایی تا سیصد هزار تومان وجود داشت. که مقرر شد اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران نسبت به این موضوع رسیدگی فوری نموده و با تاکسی‌های متخلف برخورد قانونی صورت پذیرد.
قاضی سراج همچنین با اشاره به گران‌فروشی و اجحاف برخی از آژانس‌های هواپیمایی نیز تأکید کرد: برخی آژانس‌های هواپیمایی در این بازار آشفته یک بلیط را به دونفر فروخته اند به عنوان مثال برای هواپیمایی با ۲۰۰ نفر ظرفیت، به ۴۰۰ نفر بلیت فروخته شده است .
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به دستور خود مبنی بر استقرار نماینده این سازمان در فرودگاه امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: نماینده سازمان موظف است نسبت به بررسی و نظارت بر حسن اجرای امور و انجام پروازها در ساعت اعلام شده نظارت کرده و موارد تخلف را به بنده گزارش کند.
قاضی سراج تأکید کرد : یقیناً قصورهای احتمالی که باعث نارضایتی مسافران گرامی در این چند روز شده است توسط سازمان بازرسی بررسی و با متخلفان برخورد لازم خواهد شد.
همچنین شهروندان می‌توانند مشکلات و معضلات خود در ارتباط با فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) را به نماینده مستقر سازمان در فرودگاه، سامانه تلفنی ۱۳۶ و یا مرکز رسیدگی به شکایات و اعلانات سازمان بازرسی کل کشور به آدرس اینترنتی https://shekayat.bazresi.ir منعکس کنند.
به گزارش ایرنا، در روز‌های اخیر و با برودت هوا و بارش برف، مسافران فرودگاه امام خمینی (ره) با معضلاتی روبرو شده بودند، در این روزها همچنین با افزایش بی رویه قیمت بلیت ها در دو فرودگاه مهرآباد و فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) مواجه بوده ایم.
روز گذشته گشت تعزیرات حکومتی استان تهران هم به منظور پیگیری مشکلات و معضلات مردم ، به فرودگاه امام رفت.
اجتمام*۱۷۲۴*۱۱۹۳
تنظیم:حسن حیدری* انتشار: حسین فتح الهی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 7782 بازدید

بازدید دیروز: 16919 بازدید

بازدید کل : 1830400 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر