جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴
سرویس: مقالات
 |  10/ بهمن/ 1396 - 2:13
  |   نظرات: بدون نظر
55 بازدید بازدید

معاون استاندار کردستان: راه برون رفت از مشکلات ایجاد گفتمان بین احزاب و جریانات سیاسی است


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، حسین خوش اقبال روز سه شنبه در سفر به دهگلان در دیدار با فعالان مدنی این شهرستان اظهار کرد: دولت آماده شنیدن نقد منصفانه از همه گروه ها، جریان های سیاسی و فعالان مدنی است چون اعتقاد دارد نقد سازنده در بهبود شرایط نقش مهمی دارد.
وی با بیان اینکه بعد از گذشت ۳۹ سال از انقلاب وجود این میزان مشکل در شان نظام و مردم نیست، افزود: ما با جان و دل پذیرای همه نقدها در راستای حل کاستی ها و نواقص هستیم.
خوش اقبال با بیان اینکه دانستن را حق مردم و پاسخگویی را وظیفه مسئولان می دانیم، تاکید کرد: امروز جامعه ما با مشکلات اقتصادی بو یکاری دست به گریبان است و ما خود را موظف به کمک برای حل مشکلات می دانیم.
معاون سیاسی استاندار کردستان یادآور شد: همه ارکان نظام با رای و نظر مردم انتخاب و مستقر می شوند و اگر مردم را نامحرم بدانیم قطعا کشور و نظام متضرر می شود.
وی از سفر خود به همه شهرستان های استان هر سه ماه یکبار خبر داد و گفت: اعتقادی به تفاوت میان شهرستان ها نداریم بلکه معتقدیم مشکلات شهرستان ها باید از نزدیک لمس و برای حل انها برنامه ریزی کرد.
خوش اقبال اضافه کرد: مشکلات شهرستان ها توسط فرمانداری ها گرد آوری و برای بر طرف شدن به استان اعلام می شود و در صورت لزوم از مدیران کل نیز می خواهیم در کنار فرمانداران و مدیران شهرستانی فارغ از پشت میز نشینی برای حل مشکلات تلاش کنند و وقت بیشتری بگذارند.
وی هم افزایی همه قوا و نیروها برای رفع موانع رفتاری را ضروری ارزیابی کرد و گفت: خروجی جلسات سفرهای شهرستانی را باید مردم کاملا لمس کنند.
دهگلان در ۴۵ کیلومتری شرق سنندج مرکز استان کردستان قرار گرفته و حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.
دریافت و تنظیم: حسن حسین زاده**انتشار: سلیمانی
۳۰۳۴/۹۱۰۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 11066 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1979454 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر