یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۳
 |  10/ بهمن/ 1396 - 3:26
  |   نظرات: بدون نظر
128 بازدید بازدید

برخی آژانس های هواپیما قیمت بلیط ها را تا چهار برابر افزایش داده اند


چند روز گذشته با توجه به شرایط نامساعد جوی و بارش برف، اختلال هایی در پروازها پیش آمده که در پی آن، خبرهایی در فضای مجازی مبنی بر افزایش قیمت نامتعارف بلیط هواپیما منتشر شده است.
به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، محمدعلی اسفنانی روز سه شنبه در حاشیه بازدید سرزده از آژانس های هواپیمایی در سطح شهر تهران که امروز به همراه نمایندگان دستگاه های نظارتی انجام شد، با اشاره به افزایش نامتعارف قیمت های بلیط هواپیما در روزهای اخیر، افزود: متاسفانه اتفاق نامطلوبی که در جامعه رخ می دهد این است که هرگاه حالت اضطرار یا اتفاقات ناگوار پیش می آید، برخی آژانس های مسافرتی اقدام به افزایش قیمت بلیط می کنند که این افزایش ها گاه بسیار نامتعارف است.
وی اظهار کرد: برخی آژانس های متخلف، براساس بررسی های انجام شده، قیمت ها را تا چهار برابر قیمت واقعی افزایش داده اند که این موضوع در حال بررسی و رسیدگی است.
اسفنانی خاطرنشان کرد: متاسفانه اوضاع فرودگاه ها مطلوب نیست و پروازها با تاخیرهای خیلی زیاد انجام می شود و حضور گشت های تعزیرات بدین معناست که بسیار جدی و پرقدرت با متخلفان برخورد می کنیم.
وی اضافه کرد: مردم سوء استفاده ها و تخلفات را گزارش کنند تا برخوردهای قانونی لازم انجام شود.
اسفنانی خاطرنشان کرد: در مواردی که تخلف مشهود باشد و با در نظر گرفتن اقدامات قانونی، حتی اقدام به لغو پروانه فعالیت آنها خواهیم کرد.
به گزارش ایرنا، شهروندان می توانند از طریق سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و یا سامانه ١٢٤ سازمان صنعت، معدن و تجارت تخلفات را برای رسیدگی اعلام کنند .
اجتمام**٣٢٢٩** ۱۴۱۸
خبرنگار:حنانه شفیعی** ناشر: مریم برزآبادی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 9137 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2010742 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر