شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۴
 |  9/ بهمن/ 1396 - 1:51
  |   نظرات: بدون نظر
40 بازدید بازدید

بیش از ۱۲ هزار گواهینامه دریانوردی در هرمزگان صادر شد


به گزارش ایرنا، مهدی نوفرستی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۶ هزار و ۹۳۵ فقره مربوط به گواهینامه اصلی و ۵ هزار و ۳۱۱ فقره نیز گواهینامه های جانبی بوده است.
وی بیان داشت: بیشترین تعداد گواهینامه های دریانوردی ثبت شده در ۱۰ ماه ابتدایی امسال، مربوط به مهرماه است.
معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهار کرد: در این مدت همچنین ۴هزار و۸۳۵ فقره شناسنامه دریانوردی در این استان صادر شد که بیشترین تعداد این شناسنامه ها در مهر ماه به ثبت رسید.
نوفرستی یاد آورشد: بیش از ۲ هزار و ۴۱۳ نفر آزمون دریانوردی نیز در ۱۰ ماه نخست امسال در استان هرمزگان برگزار شد که رکورد بیشترین آزمون ها مربوط به مرداد ماه امسال است.
وی بیان داشت: آزمون های مختلف شایستگی همچون فرماندهی، افسری و ملوانی شناورهای چوبی و فلزی به صورت ماهانه با نظارت اداره استانداردها و گواهینامه های دریانوردی در سطح استان هرمزگان برگزار می شود.
این مسئول ادامه داد: اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با هدف تسهیل فرآیندهای آموزشی، برگزاری آزمون ها و صدور سندهای دریانوردان به صورت پی در پی اقدام به بازنگری و بهبود فرآیند های اجرایی خود می کند.
استان هرمزگان دارای ۳۲ بندر فعال است که به اسکله های تجاری و صیادی برای تخلیه و بارگیری کالا و جابجایی مسافر معروف هستند و مهم ترین آن ها بندر شهید رجایی، شهید باهنر، شهید حقانی، بندرلنگه، آفتاب، چارک، کیش، قشم، تیاب، کلاهی، کرگان، جاسک و سیریک هستند.
۷۱۹۵/ ۶۰۴۸
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 3790 بازدید

بازدید دیروز: 20891 بازدید

بازدید کل : 1753720 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر