دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶
 |  8/ بهمن/ 1396 - 11:45
  |   نظرات: بدون نظر
83 بازدید بازدید

کشف۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در نیکشهر


محسن گل محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری انتظامی شهرستان نیکشهر به یک دستگاه خودروی سواری پژو در جاده ترانزیتی چابهار- نیکشهر مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی بیان کرد: پس از توقف خودروی مذکور؛ قاچاقچیان وارد درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی شدند.
وی ادامه داد: سوداگران مرگ وقتی با آتش سنگین ماموران مواجه شدند از صحنه فرار و خودروی حامل مواد مخدر را رها و با استفاده از تاریکی شب متواری شدند.
دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر گفت: تلاش برای شناسایی متهمان ادامه دارد و دستگاه قضایی به طور قاطع و جدی با قاچاقچیان و سوداگران مرگ برخورد قانونی خواهد کرد.
گل محمدی افزود: توزیع و پخش مواد مخدر در میان جامعه و به ویژه قشر جوان از علل فروپاشی زندگی و افزایش آمار طلاق، ایجاد و گسترش خشونت و نزاع در جامعه و زمینه ساز بسیاری از جرائم دیگر خواهد بود.
به گزارش ایرنا، نیکشهر از شمال به شهرستان های ایرانشهر و دلگان، شرق به شهرستان های قصرقند و سرباز، از جنوب به شهرستان های کنارک و چابهار، غرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است.
شهرستان نیکشهر با ۳۹۵ روستا، چهار بخش بنت، لاشار، آهوران و مرکزی براساس سرشماری نفوس و مسکن آبان سال ۱۳۹۵ تعداد ۱۴۱ هزار و ۸۹۴ نفر جمعیت با ۳۷ هزار و ۲۰۷ خانوار در فاصله ۵۱۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
۳۰۴۳**۳۲۱۳ خبرنگار: رستم کریمی **انتشاردهنده: اکبر نوری

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 11200 بازدید

بازدید دیروز: 18695 بازدید

بازدید کل : 1798589 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر