شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۲
 |  8/ بهمن/ 1396 - 3:45
  |   نظرات: بدون نظر
155 بازدید بازدید

خط باریک قرمز، آخرین ایستگاه سریال «پس از حبس» شد


به گزارش روز یکشنبه خبرنگار سینمایی ایرنا، بخش عمده ای از مستند «پس از حبس» که از تولیدات شبکه سه سیماست در کانون اصلاح و تربیت تهران فیلمبرداری شده و با درام درمانی به تاثیر هنر بخصوص تئاتر بر مددجویان نوجوان کانون می پردازد.
در این مجموعه، شخصیت اصلی به عنوان مربی بازیگری با ١٥٠ مددجوی کانون به تمرین تئاتر پرداخت و در نهایت با گزینش هشت نفر از این مددجویان یک گروه تئاتر تشکیل داد.
در آخرین قسمت های این مجموعه، تئاتری با عنوان خط باریک قرمز، با نمایشنامه ای از کاملیا غزلی و کارگردانی توماج دانش بهزادی در تاریخ ٥ بهمن ماه در بخش خارج از صحنه سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اجرا شد.
نمایش خط باریک قرمز در دو سانس با حضور خانواده های مددجویان، چهره های سینما، ورزش و همچنین اهالی رسانه در پلتفرم داربست اجرا شد.
فرزاد خوشدست و گروهش با تصویربرداری یک روز از آزادی این مددجویان برای اجرای این نمایش و بعد بازگشت مجرمان به کانون اصلاح و تربیت به فیلمبرداری مستند پس از حبس پایان داد.
تدوین این مجموعه مستند که به صورت همزمان توسط بهادر فتاح طاری آغاز شده بود از هفته آینده وارد مرحله نهایی خواهد شد و قرار است در ماه رمضان از شبکه سه سیما پخش شود.
نویسنده، طراح و کارگردان این مستند، فرزاد خوشدست و بازیگری و مربی بازیگری را توماج دانش بهزادی با همراهی گروهی از مدرسان و چهره های بازیگری و همه مددجویان کانون اصلاح و تربیت تهران بر عهده دارند.
فراهنگ**۹۲۴۶**۱۰۵۵
خبرنگار: علیرضا مرادی**انتشار: زینب کارگر

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 6701 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1990972 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر