یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۵
 |  7/ بهمن/ 1396 - 3:52
  |   نظرات: بدون نظر
52 بازدید بازدید

تشکیل کارگروه‌های تخصصی در دادسرای کرمان


دادستان کرمان خبر داد

تشکیل کارگروه‌های تخصصی در دادسرای کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: دادستانی کرمان در جهت ایفای نقش مدعی العموم در قالب ۱۲ کارگروه به صورت شبانه روزی پیگیر حقوق عمومی جامعه و استیفای حق مردم است.

به گزارش ایسنا، دادخدا سالاری دادستان کرمان از تشکیل کارگروه های تخصصی در دادسرای کرمان خبر داد و گفت: این کارگروه‌ها به تصدی معاونان دادسرا وقضات ویژه، کار رصد و پیگیری امور عمومی جامعه را بر عهده گرفته‌اند و به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت و نظارت هستند.

وی افزود: دستورات قضایی متعددی از ابتدای امسال توسط قضات این کارگروه‌ها در جهت برطرف شدن موانع و مشکلات صادر شده است.

دادستان کرمان با بیان اینکه کارگروه مبارزه با مفاسد اقتصادی جزء فعال‌ترین کارگروهای دادسرای کرمان است، افزود: از ابتدای سال جاری دادسرای کرمان رسیدگی به چندین پرونده فساد کلان اقتصادی – رانت خواری و تضییع حقوق بیت المال – را که بیشتر آن در بستر سیستم بانکی به وقوع پیوسته دستور کار قرار داده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲ کارگروه فعال شامل کارگروه های کاهش سوانح کار، امنیت غذایی، مبارزه با مواد مخدر، رصد و نظارت بر فضای مجازی، سوانح عمومی و حوادث، مبارزه با زمین خواری و حاشیه نشینی، مبارزه با منکرات و مفاسد اجتماعی، مبارزه با سرقت، ارتقاء امنیت اجتماعی جامعه و مقابله با ناامنی ها، پیشگیری از وقوع جرم، مبارزه با مفاسد اقتصادی و کارگروه پیگیری حقوق عامه ومطالبات مردمی در حال فعالیت هستند.

سالاری خاطرنشان کرد: با توجه به رسالت خطیر مدعی العموم و در جهت احقاق حقوق حقه مردم و بیت‌المال مسلمین با تمام توان حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 23376 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2024981 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر