چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۰
 |  6/ بهمن/ 1396 - 10:26
  |   نظرات: بدون نظر
60 بازدید بازدید

۵۰ هزار دفترچه درمانی تامین اجتماعی در خراسان شمالی صادر شد


محمدعلی عباس زاده وحید جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۷۱ درصد جمعیت شهری و ۳۷ درصد جمعیت روستایی زیر پوشش تامین اجتماعی استان هستند.
وی با بیان اینکه این استان ۱۱۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی دارد که از مجموع این تعداد ۱۳ هزار و ۷۰۰ نفر مستمری بگیر هستند افزود: متوسط ماهانه پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران ۱۴۰ میلیارد ریال است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات ۱۰۰ روزه این اداره کل اشاره کرد و افزود: در این مدت ۵۶۴ میلیارد ریال در قبال تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت و بیمه بیکاری به مستمری بگیران و مقرری بگیران بیکاری در استان پرداخت شده است.
عباس زاده افزود: همچنین در این مدت تعداد بیمه شدگان یک درصد، تعداد مستمری بگیران سه درصد و تعداد کارگاه های فعال سه درصد رشد داشته است.
این مسئول اظهار کرد: همچنین در این مدت شعبه اقماری در فاروج ایجاد و راه اندازی و کانون بازنشستگان شهرستان بجنورد نیز کلنگ زنی شد.
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: بیش از ۸۵ درصد لیست های حق بیمه نیز به صورت خدمات غیر حضوری ارائه می شود.
وی افزود: سازمان بیمه گر تامین اجتماعی یک سازمان بیمه گر اجتماعی است که ماموریت اصلی آن پوشش کارگران حقوق بگیر به صورت اجباری و صاحبان حرف و مشاغل آزاد به صورت اختیاری است.
عباس زاده اظهار کرد: با احتساب افراد خانواده بیمه شدگان جمیعت تحت پوشش این سازمان برای خدمات درمانی به بیش از ۳۳۰ هزار نفر
می رسد.
خراسان شمالی ۸۶۴ هزار نفر جمعیت دارد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی ? @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
۳۰۰۷/۶۰۴۲/ خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهنده : سید حسین قدسی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 15068 بازدید

بازدید دیروز: 16919 بازدید

بازدید کل : 1837686 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر