چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۵
سرویس: مقالات
 |  6/ بهمن/ 1396 - 12:39
  |   نظرات: بدون نظر
72 بازدید بازدید

ضدانقلاب موج سوار می خواهد مسیر مطالبات مردم را به هرج و مرج بکشاند


به گزارش خبرنگار ایرنا، «سعید توانا راد» در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) تهران افزود: در این میان، جریان اشرافی که درد مردم را نمی فهمند نیز به دنبال انحراف مطالبات مردم به وسیله برخی شبهات دست دوم و سطح پایین و مبهم و مشغول کردن مردم به دعوا است.
وی تاکید کرد: اما مردم ما فهمیده تر از آن هستند که کسی بتواند مطالباتشان را به حاشیه بکشاند.
نماینده اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل افزود: مساله دیگر جریانی است که خود مرتکب فسادهای سیاسی و اقتصادی شده اما با پوسته عدالت خواهی و درون مایه فاسد، آرمان والای عدالت را به دعواهای قبیله ای فرو کاسته است و برخورد نظام با فساد اطرافیان خود را برنمی تابد.
وی افزود: برخی مدیران با خط قرمزهای صوری جلوی طرح مطالبات عدالت طلبانه در رسانه های داخلی به خصوص صدا و سیما را گرفتند و با این استراتژی اشتباه خود انعکاس صدای مردم را به دست رسانه های ضد انقلاب داده اند.
توانا راد تاکید کرد: همه این مشکلات قابل حل هستند و راه حل دارند ملتی که در یک جنگ جهانی هشت سال در مقابل غرب و شرق ایستاد و پیروز از میدان خارج شد و اخیرا حکومت منحوس داعش را پایان داد می تواند مشکل بیکاری، گرانی و رکود را حل کند.
وی اظهار داشت: همانطور که توانستیم به مرز علوم مختلف نزدیک شویم، ثبات امنیتی و سیاسی ایجاد کنیم، آمریکا را از غرب آسیا خارج کنیم و موشک بالستیک با برد ۲هزار کیلومتری بسازیم بر مشکلات نیز غلبه می کنیم.
این نماینده تشکل دانشجویی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه مساله جهان اسلام قدس شریف است، گفت: آمریکا و اسرائیل گمان می کنند که با تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس می توانند از شکست های اخیر خود در منطقه رهایی یابند اما خودشان نمی فهمند و اگر نفهمد به آنها خواهیم فهماند که عرصه سیمرغ جولانگاه مگس نیست.
نماز عبادی سیاسی جمعه تهران به امامت آیت الله سیداحمد خاتمی در حال اقامه است.
اقتصام**۹۱۳۲**۱۰۵۵
خبرنگار: فرزانه سلامت بخش**انتشار: زینب کارگر

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 14584 بازدید

بازدید دیروز: 16919 بازدید

بازدید کل : 1837202 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر