چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴
 |  6/ بهمن/ 1396 - 10:40
  |   نظرات: بدون نظر
48 بازدید بازدید

صباغیان: مدعی‌العموم به مسائل مطرح شده از سوی مسوولان رسیدگی کند


صباغیان: مدعی‌العموم به مسائل مطرح شده از سوی مسوولان رسیدگی کند

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، گفت: مدعی‌العموم باید به مسائلی که از سوی مسئولان مختلف در تریبون‌های رسمی اعلام می‌شود رسیدگی کند.

محمد رضا صباغیان بافقی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مسائلی که مسئولان در تریبون‌های رسمی اعلام می‌کنند، بیان کرد: متاسفانه افرادی هستند که ادعاهایی را مطرح می‌کنند و این امر به یک اپیدمی و مشکل تبدیل شده است. فرد ناظر به یک نوعی این مسائل را مطرح می‌کند و فرد مسئول هم همین طور که امروز این مسئله به یکی از مشکلات کشور تبدیل شده است. مدعی‌العموم باید در جهت شفاف‌سازی این مسائل اقدام کند. برخی از مدعی‌ها در زمان انتخابات به نحوی آمارهای کذایی می‌دهند و یا اتهام‌هایی را مطرح می‌کنند. صداوسیما نیز می‌تواند این مسائل را پخش کند و تناقض‌ها را بیان کند. مدعی‌العموم و مجلس و سایر دستگاه‌های نظارتی باید بر روی این مسائل که مطرح می‌شود نظارت داشته باشند و در صورت نیاز افراد را بازخواست کنند.

وی ادامه داد: روشن نشدن این مسائل که از سوی افراد مطرح می‌شود، می‌تواند در نهایت منجر به فساد شود. دروغ کلید اصلی فساد است. دروغ می‌تواند در خصوص آمار اقتصادی باشد و یا در رابطه با موضوع فرهنگی یا موضوع اجتماعی باشد. باید در جهت روشن شدن این مسائل اقدامات لازم صورت گیرد. مجلس نیز می‌تواند در اینجا نقش داشته باشد. نمایندگان مجلس اگر در زمان انتخابات خود شعارهای پوچ و بی‌پایه و اساس ندهند، می‌توانند با افرادی که مسائل بی‌پایه اساس را مطرح می‌کنند، برخورد کنند.

وی خاطر نشان کرد: اگر با افرادی که مسائل بی‌پایه و اساس را مطرح می‌کنند، برخود لازم صورت گیرد، قطعا در جلوگیری از تکرار این مسائل موثر خواهد بود. اگر من دروغ و حرف بی‌پایه و اساسی را مطرح کنم و با آن برخورد نشود، دفعه بعد هم این کار را تکرار خواهم کرد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 2087 بازدید

بازدید دیروز: 15786 بازدید

بازدید کل : 1840491 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر