دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۰
سرویس: مقالات
 |  6/ بهمن/ 1396 - 4:49
  |   نظرات: بدون نظر
134 بازدید بازدید

خطیب جمعه میبد: نیاز امروز جامعه توجه به مصالح ملی است


حجت الاسلام علیرضا حسنی با تبریک دهه فجر و تاکید بر بیان دستاوردهای انقلاب برای همه مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان افزود: مردم با وجود گلایه هایی که از مسئولان دارند اما با همه سختی ها پای دفاع از نظام و خون شهدا تا آخر ایستاده اند.
وی مسائل معیشتی و اقتصادی و فرهنگی را مهمترین اولویت کشور خواند و یادآور شد: مسئولان باید به تبعت از رهبری در مساله اقتصاد مقاومتی بیشتر فعالیت کنند و نگاهشان به بیرون از مرزها نباشد.
حجت الاسلام حسنی با تاکید بر برنامه ریزی برای نظارت بر فضای مجازی افزود: مخالف استفاده از فضاهای مجازی نیستیم، اما فضاهای مجازی باید کنترل شده باشد نه اینکه اختیارش به دست دشمن باشد.
وی در خصوص آشوب های اخیر و موج سواری دشمنان گفت: برخی مخالفان نظام با سوء استفاده از مطالبات مردم، از طریق فضاهای مجازی برای صدمه زدن به نظام برآمدند اما مردم آنها را به عقب راندند.
خطیب جمعه میبد در بخش دیگر خطبه ها یادآور شد: همانطور که رهبر معظم انقلاب با قاطعیت فرمودند، توان موشکی و قدرت دفاعی ما با هیچ کشوری قابل مذاکره نیست، بنا بر این امریکا و هر کشور دیگر آرزوی محدود کردن قدرت دفاعی و موشکی ایران اسلامی را به گور خواهند برد.
حسنی با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و آغاز فاطمیه اول بر نگه داشتن حرمت این ایام و حضور گسترده در محافل و مجالس و عزداری از سوی مردم ولایتمدار میبد تاکید کرد.
۶۰۱۴/ شاملو

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 8494 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2033698 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر